Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Obtěžující paní z pošty

Od: babajaga® odpovědí: 38 změna:
avatar babajaga

Dobrý den,

začalo to nevinně. Před Vánoci jsem chtěla z bankomatu před poštou vybrat větší částku peněz. Bankomat byl ale mimo provoz. Proto jsem zašla na poštu, na pokladnu, kde jsem dosud nikdy nic nezařizovala. Paní pokladní mi vyhověla, peníze vydala. Ale hned začala nabízet různé služby. Odmítla jsem. Přesto mi paní neustále volá a přesvědčuje mě. Chápu, mají z toho provize, ale to mě nezajímá. Paní je velice vlezlá, volá zhruba 1 x týdně, i když jí opakuji, že nic měnit nebudu. Teď naposledy se mě snažila chytit na:

1/ zřízení telefonního bankovnictví. Mám internetové bank., telefon často zapomínám doma, není pro mě nezbytný. A navíc, telefon někde ztratím snáz, či mi ho někdo ukradne, než ztratit počítač. :-D Platím v ochodech buď kartou, nebo hotově. Opravdu mi u toho telefon nechybí.

2/ pojistit si platební kartu, vždy 1 x ročně. Pokud ji ztratím, bude mi vyplaceno prý až 5 tisíc korun. To je asi tak výhodné, jako když si koupím nové auto, zařídím si pojistku a při plnění pak dostanu až 5 tisíc! *tyty*

3/ Mám si prý určitě pro své dobro zařídit penzijní připojištění. V produktivním věku jsem jej měla, dneska už mi to připadá zbytečné, jen přehazování peněz z kupičky na druhou. Prý dostanu po 5 letech navíc velké peníze, asi 13 tisíc korun. Tedy 2,5 tisíce za rok. Chápu, že je inflace, peníze ztrácejí hodnotu, ale prostě do penzijního jít už nechci. Paní mě navíc nezapomněla "potěšit", co by bylo s vkladem, kdybych UMŘELA.

Co mám s paní dělat? Obtěžuje a obtěžuje, ať už jsem na ni milá či rázná /nikoli hrubá/. Několikrát jsem důrazně řekla NE a ona na to, že mi zavolá příští týden. Mám chuť nakopnout telefon i aktivní paní.

Co byste dělali na mém místě vy? Děkuji za nápady. Jaga.

Ještě mě napadlo, prý jde nějak zablokovat určité telefonní číslo. Jenže ona by byla schopná volat z jiného. Má takové zdrobnělé příjmení domácího zvířátka /něco jako Kočičková, Slepičková, Koníčková.../a když jdu a to zvíře vidím, mám rudo před očima. Přitom to zvířátko za nic nemůže. *bzum*

 

 

38 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

15x
avatar promon

Oni to pošťáci maji befelem, že musí vnucovak kdejakou ptákovinu, pojištění a kde co. Sousedka kvůli tomu po 20 letech skončila s doručovatelstvím u ČP a šla do fabriky. Nikoho nezajíjmalo, že denně běhá jako čuba 8km s poštou po městě, ale to, že nesehnala dost dušiček pro pojištění a jiné ,,produkty´´ byl problém.

Samozřejmě - číslo lze zablokovat, ale ono stačí do telefonu prohlásit, že víte, že je hovor monitorován a proto navždy zakazujete jakékoliv marketingové hovory na Vaše číslo. Funguje to.

 

tabletka*
hodnocení

11x

Podle toho, kolik máte volného času. V případě, že málo je nejlepší tomasova rada. Pokud se nudíte, můžete jí okamžitě začít nabízet zázračné hrnce, deky, pilulky na zhubnutí a na každou její větu odpovědět svou nabídkou. Tipuji, že po prvním takovém telefonátu už nezavolá.

 

tomaso
hodnocení

10x
Nezvedat? Když zavola z jiného, tak ji to bez dalšího slova položit..

 

hodnocení

6x
Příbuzná pracuje celý život na poště. Psychicky se hroutí z toho, že místo aby mohla dělat "jen" pošťačku", je nyní pod hrozbou postihů vedením nucena nabízet produkty. :-/
To číslo si zablokujte, stačí na to snad dvě kliknutí.

 

hodnocení

5x
avatar blesk1616
U mě to funguje jednoduše - pokud mi volá nějaké číslo, které mi nabízí blbosti, tak si ho dám do blacklistu a už mi nejde volat :) pokud nemáte chytrý telefon, tak to půjde přes operátora.
jm
Přesně tak
sametka

Operátor není všemocný. Mému známému, který má obyčejný tlačítkový mobil, volá jeho známá s alzeimrem i 100x denně. Chtěl po operátorovi její číslo zablokovat, ale prý to nejde.

 

ltz
hodnocení

5x
Jedna z moznosti: prostě jenom reknete děkuji za nabídku, ale nemám zajem. Nashledanou. Tím hovor ukončete a ještě budete slušná. Nebo číslo zablokujte, to další take.

 

hodnocení

5x
avatar ringo

Od 1.1. už to dělat nesmí. Období určité benevolence je do 30.6. Potom vás smí obtěžovat jen s vaším souhlasem. Řekl bych jí, že si to budu nahrávat.

 

idanova*
hodnocení

5x

Zdravím. Pokud vás už opakované nabízení pracovnice pošty obtěžuje, nevidím nic špatného na tom, abyste jí to na rovinu řekla. V klidu, bez emocí bych jí řekla, že její neustálé nabízení čehokoliv považujete za vlezlé a že vás to už silně obtěžuje. Proto že ji žádáte, aby vás okamžitě přestala obtěžovat. I po telefonu. A na oplátku že jí slibujete, že pokud byste chtěla některou službu využít, že se sama obrátíte přímo na ni. Ale pokud vás okamžitě obtěžovat nepřestane, že si budete stěžovat u nadřízených a budete požadovat zjednání pořádku od nich. @jago, přeci nemáte povinnost se nechat otravovat. Vy jste slušný a ohleduplný člověk, ale i to má své hranice. Vždyť časem z toho můžete mít třeba žaludeční neurózu, jen vám zazvoní telefon, nebo pomyslíte na poštu. To přeci nemáte zapotřebí. Braňte se, nenechte si to líbit. Ida

 

hodnocení

5x
avatar babkazov

Jen pro pobavení. 2x se mi stalo, že takový hovor přišel, když jsem ležela v posteli na dialýze a já vítala každé vyrušení. Poprvé jsem striktně odmítla, aniž bych vyslechla to, co nabízela. Podruhé, tentýž hlas, začala jsem si s paní povídat. Mám pocit, že nakonec jsme se shodly na tom že černé neštovice jsou smrtelné a jiné, než plané. Těžké bláboy. Nakonec jsem jí poděkovala za zpestření dne a jestli se s takovými bláboly nechce setkávat, ať mi nevolá, že jsem babkou 80 let a to, co mi nabízí, sama musí uznat, že je pro stařičkou osobu, veliká krávovina. Ona mi poděkovala za vlídnost a rozešly jsme se jako kamarádky. :-D

 

hodnocení

4x

Mám kámoše, žije sám, je mu smutno a když už mu někdo takový zavolá, nadšeně si s ní dlouho povídá,vyptává se na podrobnosti, vysvětluje, proč je to pro něj nevýhodné a samozřejmě nikdy na nic nekývne. Ta samá už mu podruhé nikdy nevolá. *smich*

 

hodnocení

4x
avatar libor007
V zásadě není třeba nic hrotit, vůbec se nestresujte. Já telefonické nabídky ukončuji cca do pěti vteřin klidně v půlce slova onoho dotěry, kdy se ještě nestačí vyblekotat o co mu vlastně jde. Funguje to spolehlivě. Skvělé je taky telefon nezavěsit, ale jen beze slova po tichu odložit. Ať se klidně vykecá.

 

dodos*
hodnocení

3x

Veru, toto pozná väčšina z nás. Ale na druhú stranu: ako zamestnankyňu - čoby obchodnú zástupkyňu - by som ju bral hneď. Moja rada je rovnaká, ako dávajú všetci ostatní: keď sa ohlási, polož. Nebuď slušná voči nej, buď slušná najmä voči svojmu duševnému zdraviu.

 

minsk
hodnocení

3x

Vzpomněla jsem si na mého známého. Ten nechá vždycky všechny vypovídat až do konce. A užívá si to, když se mu 10 minut volající věnuje.

Jenom říká, poslouchám Vás. A na závěr se rozloučí se slovy, nemám zájem. Ať se holky snaží, ono je to časem přejde. Ale je to chlap, tak to bere s nadhledem, a že by chtěl potom vidět ten protažený obličej.

Jo, když mám náladu a čas, také to tak někdy dělám. Jen na se konci monologu místo " nemám zájem" rozloučím slovy "Děkuji za informaci. Nashledanou". *frajer*

minsk

Přesně tak. *smich*

Také to tak dělám. Už jsem to tady i psala, když otravují třeba s nějakými úžasnými doplňky stravy, bez kterých se neobejdu, a první věta od nich zní, "jelikož jste se účastnila naší ankety ohledně..., máte štěstí, protože jste byla vylosována k odběru balíčku ..." a tak tak dál. Když mám náladu, tak je nechám vykecat a předstírám, že mne to zajímá, no a když už bych měla dát souhlas, tak normálně po pravdě řeknu, že se omlouvám, ale mne ty produkty v žádném případě nezajímají a že si nic takového zasílat... no a většinou rupnou nervy tomu na té druhé straně, a ten ukončí hovor bez rozloučení. :-D

 

hodnocení

3x

"Paní XY, už mi prosím nevolejte, protože mě to obtěžuje. Pokud to nevezmete na vědomí, nahlásím to na policii jako obtěžování. Hovory si odteď nahrávám. Sbohem."

 

asd1
hodnocení

3x

Paní je chudák, má to nařízené k běžné práci pošťačky. Nějaké škodění přímo jí není na místě... Řešit s poštou, nesouhlasit se zpracováním svých údajů, pokud můžou kvůli nějakému produktu který využíváš tak nesouhlasit aspoň pro nabídky služeb/ marketing atd., pohrozit že pokud nepřestanou otravovat tak přestaneš používat jejich služby - to je jediný co na ně platí. Jestli máš účet apod. tak bych ho zrušil a přešel jinam...

 

hodnocení

2x

Zaslite na centralu posty list / mail, v ktorom ziadate podla GDPR zmazanie osobnych udajov pre ucely ponuky produktov.

 

hodnocení

2x

Je potřeba si uvědomit, co je tak může nejvíc naštvat a odradit - a to je zbytečná práce.

Takže na otázku jestli mám chvíli času, říkám, že ano, telefon netípnu, ale pokládám na stůl. Někteří ten monolog umí opravdu dlouhý...

 

hodnocení

2x
avatar magdon

"Co mám s paní dělat?"

Prozradím, co bych dělal já. Paní bych slušně vasvětlil, že nemám zájem. Pak bych jí (opět slušně) požádal, aby mě neobtěžovala. Kdyby to nepomohlo, šla by slušnost stranou a poslal bych jí nevybíravými slovy do zadele *bum*. A věřte, že by si po vyslechnutí mých připomínek už zavolat nedovolila.

 

jard
hodnocení

2x

Baba Jaga se asi dobře nudí, neumí říci do telefonu: nemám zájem děkuji nashledanou

hodnocení

Není tomu tak, většinou dokážu vyřešit všechno bez pomoci. Ale tahle paní je opravdu jako podzimní chřipka, neustále se vrací, přestože jsem jí nesčíslněkrát řekla, že nemám zájem. Nevím, proč si vzala do hlavy, že zláme právě mě. A jestli to tak dělá s každým, budou se lidé té poště brzy houfně vyhýbat, aby jí nepadli zase do drápů. Jaga.

Telefon jsem jí nikdy nedala. Ale mám účet u Poštovní spořitelny - ERA, tak si myslím, že si číslo klienta v pohodě našla.

 

makk
hodnocení

2x

Bohužel nejde o provize, ale oni musí nabízet, jinak mají problém. Takže já bych poslal ostrý protest na vedení pošty a zablokoval její telefon. Ona není telemarketing, takže si těžko pořídí jinou simkartu a když, tak bych ji zablokoval taky (sto si jich nepořídí, to už by jí lezlo do peněz).

Obecně, když mi podobný otrava zavolá, tak bez vysvětlování prostě utnu hovor, jakmile se dozvím o co mu jde a číslo zablokuju (aplikace nevolejte.cz).

 

hala
hodnocení

2x
Ono to není jednoduché. Jsou takový pitomové, který klidně takto volají a jsou neodbytný. Je jim jedno, jak s nimi mluvíte. Co dělám já? Dělám že neslyším. Říkám pořád haló? Já neslyším. Moment, jdu ven na signál. Haló? Ne, neslyším. Nikoho nikdy nebavilo čekat dlouho pokud je někdo takový debžon, který to nechápe, musí se s ním jednat na jeho úrovni. Nechápe co po něm chci, nebo nechci, tak budu taky štvát. Tohle už není o slušnosti. To už je náročný a jak tu někdo psal, budete mít osypky už jen když zazvoní telefon.

 

hodnocení

1x

Myslím, že jí to taky nedělá radost, nemyslím, že by z toho měla provizi, ale pokud se jí daří, tak nemá postihy.

 

vilik*
hodnocení

1x
Nevím jak Vy, ale já potřebuju nemít zablokované číslo z pošty, protože mi vozí zásilky až na 3 adresy a tím pádem se vždy domluvíme, na které zrovna budu a případně i na uložení na místní poště. Mohu říci, že já jsem se službou pošty nadmíru spokojen, ale je to o konkrétních lidech.
Vám už poradili jiní, takže mimo již zde uvedených možností bych si i dovolil mírně naznačit její vlezlost stylem: paní Kravičková, jestli mi ještě jednou zkusíte zavolat mimo věci týkající se doručování, zrovna se přitom můžeme domluvit na mé návštěvě na vaší pobočce a sepíšeme zrušení mého účtu u ČSOB (nebo pod čím to pošta provozuje), a zařídím si nový v nedalekém městysi (což bude problém, jsou tam dle mapy mimo ČSOB jen Moneta a ČS) nebo v trochu vzdálenějším velkém městě a nebo dokonce s vyřízením všeho online a s výběrem ze všech bankomatů zdarma.
Pak by se vidělo.

 

hodnocení

1x

pokud volá ze stejného čísla, tak číslo v telefonu blokovat. nebo se neostýchat a po zvednutí nenechat ani domluvit, prostě skočit do hovoru a říct něco jako "nemám zájem, děkuji" a položit. nebo rovnou položit. jeden čas jsem kecálisty prostě nechala vykecat - zvednutý telefon jsem odložila bokem a dělala si svoje a nevšímala si ho.

 

minsk
hodnocení

0x

Ponaučení - nedávat nikomu své telefonní číslo.

Jinak, laskavě jí povědět, že nemáte o její služby zájem a pokud Vám ještě jednou zavolá, že ji nahlásíte nadřízenému ohledně obtěžování. A žádejte, ať si vymaže Vaše telefonní číslo ze seznamu.

To zabere, jen se nedejte.

 

uoou
hodnocení

0x

Nahrávat a předávat ČOI, ÚOHS a nadřízenému, potažmo generálnímu řediteli

 

hodnocení

0x

Zbytečné množství slov, zbytečné a mnohdy nepravdivé komentáře. Monitorovány jsou telefonáty z call center a to není tento případ, to je její soukromý nebo služební telefon, to jsou JEJÍ nabídky, nikoliv nabídky pošty. Jednoduš stačí zajít za vedoucí nebo vedoucím příslušné pošty a sdělit, že vás svým opakováným voláním obtěžuje a určitě od ní už budete mt pokoj. Jak jednoduché, že?

 

jajo
hodnocení

0x
Sťažovať u nadriadených. Povedať jej, že na nu podáte trestné oznámenie. Napíšte zajtra sťažnosť a pošlite emailom jej nadriadeným a vyhýbajte sa jej. Zablokujte číslo.

 

Jajo, nevím jak na Slovensku, ale tady právě ti nadřízení sráží řadovým pošťákům platy, pokud neplní produkty- tedy neprodají pojištění a podobné.

Jenže nadřízený nejen, že jí nepostihne, on jí naopak odmění za pracovní úsilí. Ona to totiž nedělá z vlastní vůle, ale právě na pokyn nadřízeného.

 

hodnocení

0x

Je zajímavé, jak se poslední dobou ztratila dřív naprosto běžná schopnost cokoli vyřídit po telefonu. Jakoukoli nabídku je přece možné vyřídit slušně do dvaceti vteřin a není k tomu potřeba žádné blokování ani pomoc nějakého nadřízeného nebo dokonce úřadu.

 

hodnocení

avatar babajaga

Dobrý den, děkuji všem, dostala jsem se k otázce až teď. A vlastně máte všichni pravdu. Oni jsou nuceni lidi obtěžovat, nutit jim produkty, které nechtějí. To chápu. Ale zase by to měli dělat s určitými pravidly. Když někdo po desáté slyší, že NE a sdělí Vám, že za týden zase zavolá, co si od toho může slibovat? Je prostě jako zimnice.

Volala v pondělí, po neděli asi mohu očekávat hovor. Definitivně řeknu, že OPRAVDU NE. Případně se zeptám, zda je na tom paní s rozumem tak, že to NE skutečně musí slyšet desetkrát, aby to pochopila.. Pokud bude chtít volat znovu, zablokuji číslo. Je to číslo služební, jak jsem zjistila, do pokladny pošty. Tam volat nepotřebuju, číslo mi chybět nebude. Přepážky a balíky mají čísla jiná.

Jinak svůj telefon jsem jí nikdy nedávala, ale mám účet u Poštovní spořitelny - ERA, tak pro ni asi není problém si kontakt najít.

Děkuji za podporu, přes víkend se na ni nachystám. To by v tom byl *cert*. Zdraví Jaga.


doplněno 26.02.22 10:38:

Lov pokračuje. Je sobota, v kuchyni vařím. Po 10. hodině zvoní telefon - je v obýváku, přes dvoje dveře. V kuchyni puštěný mixér, trvalo chvíli, než jsem tel. zaslechla. Běžím tam, právě dozvonil. Kouknu na číslo - ano, zimnice z pošty. Ani v sobotu dopoledne nedá pokoj. Manžel naštvaně přišel a i když to nikdy nedělal, číslo chtěl zablokovat. To se mu nakonec povedlo. Tak snad bude pokoj. Paní sedí asi na poště /je to poštovní linka/, nemá tam žádnou práci, tak shání kšefty.

Snad přestane. Kdyby chtěla volat z jiného čísla, zavolám vedoucí pošty. Takže jsem ani neměla možnost říct jí snad už po patnácté NE!. Uvidíme. Snad je to už konec. Někteří lidé jsou prostě vlezlí a neodbytní. Jako Putin. *zed* Jaga.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]