Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vyleza mi z palce drát po operaci

Od: tynaa odpovědí: 7 změna:
Dobrý den, je to 4 týdny co jsem byla na operaci se zlomeným palcem, protože se nehojil, jak by měl. Vše se zdálo být v pořádku, léčení probíhalo jak by mělo a na kontrole před týdnem na vyndání stehů doktor neměl žádné námitky. Po celou dobu hojení mám sádru podél toho zraněného palce, kterou třeba obden Sundavám včetně obvazů, abych ruce trošku ulevila, a trošku jí omyla, palec v ten moment zůstává absolutně stabilní a nijak s ním nehnu. V den kontroly (na vyndávání stehů) jsem se lékaři svěřila, že mám pocit, jakoby ten drát se snažil dostat ven a on mi řekl že je to normální. Od té chvíle cítím jakoby úplně prorážel cestu ven a Dnes, když jsem sádru opět sundala abych si ulevila, se mi naskytl hrozný pohled. Posuďte sami, přikládám fotografií. Nevím jestli volat lékaři, nebo třeba zajet na pohotovost, jsem zoufalá a mám strach. Děkuji vám za každou radu... za dva týdny mi všechny tři dráty které mám v ruce budou vyndavat(operativně)
Vyleza mi z palce drát po operaci

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

tabletka*
hodnocení

2x

Moje rada: ránu už neomývejte, zavažte a nechte v klidu (to jste nejspíš už udělala, je večer) a zítra zavolejte do nemocnice, kde vás operovali, na to správné oddělení a požádejte LÉKAŘE o radu, nejspíš vám řekne, ať na to nesaháte a v pondělí přijedete, možná vás pozve hned. Klid. Jen to teď už neomývejte a nic s tím nedělejte. To bude dobrý...

hodnocení

0x
Lékař vám řekl, že je to normální.
Z čeho máte strach, že sám vyleze?
Tak by se nic hrozného nestalo.
Mně také vylézal.
tynaa
hodnocení

On řekl že ten POCIT že vyleza je normální...
Nejsem žádná hysterka, jen už je toho na mě trošku moc, první operace se mi posouvala kvůli kovidu, bolí mě to, mám strach aby se mi rekonvalescence neprodlužovala
Nic se neděje, pouze jste vystresovaná.
Obalte se třeba dortíkem nebo čokoládou na uklidnění.