Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace špatně ušité pánské košile

Od: martic® odpovědí: 4 změna:

Manžel dostal pod stromeček košili, ale když ji teď poprvé vzal na sebe, zjistili jsme, že je nekvalitně střižená a ušitá. Kostky nejdou na sebe, vpředu u zapínání to působí velice rušivě. Nejde to spravit prostým přešitím knoflíků, je to nekvalitní střih. Je toato vada důvodem k uznání reklamace? Paragon o nákupu nám dcera poskytla.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Je to vada, ale nic s tím asi neuděláte. Je to tím, že šetří látkou a už kašlou na to, jestli na sebe kostky navazují. U výrazné kostky to opravu nevypadá dobře, kazí to celkový dojem oblečení a navíc to vypadá "levně", protože je to odfláknuté. Není to žádná móda, jenom šlendriánství a snaha o minimální prostřih. Teď bude asi záležet na tom, kolik ta košile stála. U dražších košil, by tohle mohl být důvod k reklamaci a hlavně tohle by si známé značky snad ani nemohly dovolit. Teda dříve tomu tak bylo, jak je to teď, nevím. Kostky, kára, pruhy a všechny takové vzory musí na sebe na oděvu navazovat, jinak to vypadá špatně a levně, protože je na první pohled jasné, že výrobce šetřil s látkou, a to si mohli dříve dovolit jenom u hodně levných oěvů, protože tam nebyl zákazník vůbec náročný a mnohdy to ani nevěděl. A určitě tady ještě bude nějaká pamětnice, která si dříve doma šila a ta si vzpomene, že při nákupu takto vzorovaných látek, vždycky prodavačka doporučila o půl metru víc, protože se střih musel na látce posunout tak, aby kostky, nebo pruhy na sebe navazovaly.

 

hodnocení

2x

Pokud je to koupeno přes e-shop a mají ji stále skladem, tak koukněte na popisek a foto zboží. Pokud foto souhlasí, reklamaci neuznají, jedině požádat o výměnu, pokud na fotkách mají košili jinak provedenou, tak si pro jistotu udělejte screenshot stránky a reklamujte, že zboží neodpovídá popisku.
Pokud jste ji kupovali v kamenném obchodě, tak tam máte možnost si zboží prohlédnout a reklamaci vám nejspíš neuznají.

 

id
hodnocení

1x

A není to úmysl? Dnes také prodávají ponožky Dědolezky a je každá jiná. Já bych to na reklamaci neviděla.

 

hodnocení

0x
avatar ildika

Také se mi to nelíbí, ale zdá se mi, že je to spíš záměr (v poslední době už jsem se s tím několikrát setkala).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]