Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mohu se oholit dámskou žiletkou?

Od: aaa odpovědí: 14 změna:
Dobrý den,
Potřebuji se oholit ale mám doma pouze dámskou žiletku a pěnu. Mohu se oholit tím nebo ne? V čem je dámská jiná? Zkoušel jsem pátrat po internetu ale nic jsem o tom nenašel a v tomto jsem naprostý laik. Děkuji za odpovědi

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

13x

Hlavni rozdil je v tom, ze damske strojky maji casteji ruzove drzatko.

Jinak ziletka je stale ziletka a zakon, ktery by to znemoznoval, mi znam neni. Ani pravni, any fyzikalni.

hodnocení

9x
Úplně vidím tu zcénku z komedie Nástrahy velkoměsta, jak si Artemio holil tvář rozkročený, protože na vypůjčeném dámském strojku bylo upozornění - při holení držte nohy od sebe :)

hodnocení

3x

Můžete, ale pozor, aby vám po použití dámské žiletky nenarostla prsa.:-D

aaa
hodnocení

Děkuji,ale jak už jsem psal, v tomto jsem úplný laik

tm
hodnocení

3x
A co budeš holit?

jenda22
hodnocení

2x
Opět jedna perla v dotazech. Lidstvo hloupne každým dnem více .
ks
Tak jestli se bude holit dole poprvé...

jbfd
hodnocení

0x
Jste naprostý laik v holení se dámskou ziletkou? A my si tu jako podle vás holime vousy damskyma ziletkama? Jaký si představujete, že je rozdíl mezi ostrým kusem plechu pro dámy a pro pány?
aaa
hodnocení

Nechte si prosím tyhle kecy. Toto byla normálně položená otázka

Ono na blbou otázku se dá odpovědět pouze blbou odpovědí.

Pěna bude mít jiné Ph aby nedráždila intimní partie ale to ti může být na holení tváře fuk. Žiletky na jemné chlupy budou možná z horší oceli než na tvrdé vousy takže se nejspíš rychleji otupí ale za to bych ruku do ohně nedal. Nevím jestli by se výrobcům vyplatilo objednávat různé sarže oceli pro dámy a pány zvlášť. Spíš to sekají po milionech ze stejného plechu a výsledek se liší jen v tom jestli to je v černém nebo z růžovém plastu.

okpoho
hodnocení

0x

Zdravím,