Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak to, že platbu ještě nedostali?

Od: honzil odpovědí: 9 změna:
Dobré ráno,
v sobotu jsem přes Revolut zaplatil jednomu eshopu platbu, ale nešel tam zadat VS. Tak jsem jim napsal, že se omlouvám, ale platbu nemůžu VS označit. V pondělí se platba z Revolutu strhla a v eshopu prý ještě není. Co mám dělat? Ještě doplním, že jsem použil místo čísla účtu IBAN, který jsem si několikrát ověřil přes IBAN kalkulačku a platbu poslal na účet GoPay toho daného eshopu.
Děkuji všem za pomoc

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

7x

V pondělí odešly peníze z tvého účtu. V úterý přišly k nim na účet, ale nespárovaly se kvůli chybějícímu VS. Ve středu musí někdo přijít do práce, výpis z účtu stáhnout, naimportovat do účetnictví, vyhledat neidentifikované platby a ručně je přiřadit k pohledávce.Technicky to není v podstatě možné před devátou, když to všechno půjde jak na drátku...

 

hodnocení

4x

Když už se ptáš tady, tak doufám že jsi stejný dotaz poslal i na e-shop.

Když nezadáš variabilní symbol, tak se platba automaticky u příjemce nespáruje. Musí někdo tu platbu ve výpisu najít a přiřadit ji k objednávce, ke které patří. To nějakou dobu trvá.

Pak píšeš žes použil IBAN místo čísla účtu. Jaký jsi k tomu měl důvod?

A platbu jsi poslal na GoPay účet? To má být zase co?

Já když si něco objednám, tak počkám až mi e-shop pošle údaje pro provedení platby a podle těch údajů platbu provedu.

Když chci použít platební bránu (což je třeba GoPay), tak si tu možnost vyberu při způsobu platby a pak musím zadat všechny informace z platební karty.

Takže to musíš řešit s e-shopem a se svojí bankou.

honzil
hodnocení

IBAN se zadává při zahraniční platbě, která je i přes Revolut, kde není možnost vyplnit VS, protože to v zahraničí neznají

 

hodnocení

0x
avatar jenyk
Tak platba již jistě došla. Ovšem když vymýšlíš voloviny, tak to teď bude holt trvat, neb k tomu někdo bude muset sednout a začít se v tom hrabat, najít platbu, najít tvoji objednávku a spárovat to ručně dohromady.

 

honzil
hodnocení

E-shop mi ráno napsal, že platbu nikde nemají, tak kde ty peníze jsou? A to už není poprvé, co takhle jsem zaplatil peníze, které nikdo nemá.

Ale to musíš vědět ty, kams ty peníze poslal !

A jestli číslo účtu e-shopu je jiné, než to číslo účtu kam jsi poslal peníze, tak pak je pochopitelné že je e-shop nemá.

Dobre a tie starsie platby, ktore ste zaplatili a nikam nedosli, to dopadlo ako? Nechybaju vam ani eshopu?

 

hodnocení

0x

Tak to už je divné, když se Vám tohle stává často, že zaplatíte, peníze z účtu odejdou, ale nikam nedojdou. A jak to teda vždycky řešíte? To Vám je to jedno, že nemáte peníze a ani zboží? *co*Zajímavý případ...

honzil
hodnocení

Jedno mi to rozhodně není, dnes jsem znovu obepsal a obvolal uvedené e-shopy, odpověď pracujeme na tom, což je ještě dobré, protože jeden e-shop mi nezvedá ani telefon ani nereaguje na email.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]