Nejste přihlášen/a.
V pondělí odešly peníze z tvého účtu. V úterý přišly k nim na účet, ale nespárovaly se kvůli chybějícímu VS. Ve středu musí někdo přijít do práce, výpis z účtu stáhnout, naimportovat do účetnictví, vyhledat neidentifikované platby a ručně je přiřadit k pohledávce.Technicky to není v podstatě možné před devátou, když to všechno půjde jak na drátku...
Když už se ptáš tady, tak doufám že jsi stejný dotaz poslal i na e-shop.
Když nezadáš variabilní symbol, tak se platba automaticky u příjemce nespáruje. Musí někdo tu platbu ve výpisu najít a přiřadit ji k objednávce, ke které patří. To nějakou dobu trvá.
Pak píšeš žes použil IBAN místo čísla účtu. Jaký jsi k tomu měl důvod?
A platbu jsi poslal na GoPay účet? To má být zase co?
Já když si něco objednám, tak počkám až mi e-shop pošle údaje pro provedení platby a podle těch údajů platbu provedu.
Když chci použít platební bránu (což je třeba GoPay), tak si tu možnost vyberu při způsobu platby a pak musím zadat všechny informace z platební karty.
Takže to musíš řešit s e-shopem a se svojí bankou.
Ale to musíš vědět ty, kams ty peníze poslal !
A jestli číslo účtu e-shopu je jiné, než to číslo účtu kam jsi poslal peníze, tak pak je pochopitelné že je e-shop nemá.
Tak to už je divné, když se Vám tohle stává často, že zaplatíte, peníze z účtu odejdou, ale nikam nedojdou. A jak to teda vždycky řešíte? To Vám je to jedno, že nemáte peníze a ani zboží? Zajímavý případ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.