Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Banka mi není schopná zrušit účet

Od: jarin* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

po neshodách mi ČSOB poslala výpověď smlouvy o zrušení účtu. Výpovědní doba byla 2 měsíce. Bylo to od 12.11.2021 do 12.1.2022. K tomu datu můj účet nebyl zrušen. Zašel jsem na pobočku, bankéřka zavolala do Prahy, kde ji bylo řečeno, že se to počítá od následujícího měsíce, takže 1.12.2021 - 1.2.2021. Jenže ani dnes nebyl můj účet zrušen.

Znovu se mi tam chodit nechci, chci napsat mail nebo tam zavolat. Na koho vyššího se dá v tomto případě obrátit?

Děkuji.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x

Jestli je lhůta do 1.2.2022 včetně, tak počkejte do půlnoci.

 

hodnocení

0x

Doporučuju počkat ještě dva nebo tři dny, zda Vám bude doručeno oznámení o zrušení účtu. Je potřebné vzít v úvahu, že doručení zásilky trvá třeba i 3 dny.

Dohled nad bankami provádí úředníci ČNB.

Tady je odkaz na článek o tom

cnb.cz/...


doplněno 01.02.22 12:03:

Možná že i v takovém případě byste se mohl obrátit na kanceláž veřejného ochránce práv (minimálně pro získání rad, jak postupovat). Tady je odkaz na webovou stránku

ochrance.cz/...

 

mnd®
hodnocení

0x

A nemáte někde u ČSOB nějaký dluh nebo nedostatek financí na zrušení účtu?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]