Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
po neshodách mi ČSOB poslala výpověď smlouvy o zrušení účtu. Výpovědní doba byla 2 měsíce. Bylo to od 12.11.2021 do 12.1.2022. K tomu datu můj účet nebyl zrušen. Zašel jsem na pobočku, bankéřka zavolala do Prahy, kde ji bylo řečeno, že se to počítá od následujícího měsíce, takže 1.12.2021 - 1.2.2021. Jenže ani dnes nebyl můj účet zrušen.
Znovu se mi tam chodit nechci, chci napsat mail nebo tam zavolat. Na koho vyššího se dá v tomto případě obrátit?
Děkuji.
Doporučuju počkat ještě dva nebo tři dny, zda Vám bude doručeno oznámení o zrušení účtu. Je potřebné vzít v úvahu, že doručení zásilky trvá třeba i 3 dny.
Dohled nad bankami provádí úředníci ČNB.
Tady je odkaz na článek o tom
Možná že i v takovém případě byste se mohl obrátit na kanceláž veřejného ochránce práv (minimálně pro získání rad, jak postupovat). Tady je odkaz na webovou stránku
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.