Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
od mobilního operátora jsem vždy požadoval mít deaktivovaná jakákoli mobilní data, aby nemohlo dojít k připojení k internetu z mobilu (jako opatření, kdyby mi do mobilu vlezl můj malý syn a všeobecně kvůli náhodné aktivaci) a několikrát mne ujišťovali, že jsou deaktivována. Nyní mi došla faktura, která obsahuje částku za mobilní data a po kontaktu operátora mi bylo sděleno, že tato služba nikdy deaktivována nebyla a že v systému žádný takový požadavek vedený nemají. Částka je okolo 4000, což není taková hrůza, přesto mě zajímá, zda se dá tato částka reklamovat.
Předem děkuji za odpověď.
Staré pravidlo dí, liter scripta manen, co je psáno, to je dáno. Takže reklamovat byto asi šlo na základě případného písemného potvrzení, které ale zřejmě nemáte.
Na druhou stranu, jak jste tu deaktivaci požadoval? Patrně telefonicky v hovoru s operátorem. A pokud si vzpomínám, pokud takhle s někým oficiálním mluvím, obvykle mne na začátku upozorňují, že hovor je v zájmu zkvalitnění služeb nahráván. Tedy obecně, nejsem si teď jist právě mobilními operátory a hovory s nimi, ale možná, že byste na základě toho mohl požadovat přešetření, zda takový hovor veden byl a čeho se týkal. Na koho se obrátit, nevím, ale asi nejprve na zákaznickou linku (mailem) s výzvou o nápravu a pak na vedení se stížností a žádostí o prošetření. A třeba i na SOS-sdružení ochrany spotřebitelů.
Ostatně třeba by i poradili, mají svou poradnu: spotrebitele.info/... .
Jinak tohle všechno jsou mé úvahy, třeba jsem úplně vedle, ale zvažte to sám. A pokud se něčeho doberete, podělte se o výsledek, bude to zajímat víc lidí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.