Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, velice rád bych se Vás otázal na otázku, týkající se mého zájmu, pracovat jako traktorista. Řidičské oprávnění pro jízdu traktorem již mám. Jen by mě zajímalo, do jaké míry musí být tento pracovník, založený technickým způsobem. Tato práce by se mi velmi líbila, jen se obávám, že mi technika příliš neříká. V podstatě se tedy dá říci, že nejsem techniký typ. Velice děkuji za Vaši reakci.
Jsem vyučený truhlář. Je mi 34 let. Oprávnění k řízení traktoru mám. Nejvíce mě na té práci láká klidná práce o samotě, v přírodě, jen se svým strojem. Velmi jste mě potěšil, tím, že si myslíte, že bych se dokázal naučit klasickou údžbu.
Je rozdíl práce traktoristy u technických služeb, v JZD nebo u správy komunikací . Na nových traktorech toho moc neopravíte.
U stavby silnic dostanete traktor s návěsem, jezdíte z bodu A kde vás naloží do bodu B kde vyklopíte.Něco úplně jiného je na poli ...
Jednalo by se o práci na poli. Tedy u JZD. Tedy orba, sečení, balíkování a jiné podobné práce.
Tady by to chtělo aspoň nějaké technické nadání , základní nastavení , seřízení a základní provozní údržbu si (aspoň u nás v ZD) zajišťuje každý sám
U nás v JZD jsou všechno nové traktory, tak , že když nejede musí přijet servis. Traktorista jen dolévá naftu,vodu mění žárovky. No a zbytek zařizuje mechanizátor.
Nový traktor, nové mašiny, na všechno mechanizátor. jak kde, co běžné provozní mazání, vyčištění mašin... občas je třeba něco doseřídit ...před jízdou zkontrolovat ...