Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení zboží do 14 dnů

Od: slavo® odpovědí: 11 změna:

Zakoupil jsem elektronické zboží přes internet a po vyzkoušení některé funkce nefungovaly.

Tak jsem to prodejci poslal zpět - odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.

Zde čtu, že mi peníze musí poslat do 14 dnů

skrtilek.cz/...

Posílal jsem to munulý pátek, tak ještě je čas, ale kdyby peníze neposlal jak dál pokračovat?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Stačí, když si ujasníte rozdíl mezi Vrácením zboží do 14 dnů a Reklamací/vrácením vadného zboží. Podrobnosti byste měl najít v Obchodních podmínkách dodavatele.

 

hodnocení

0x
avatar boba

Každý eshop posílá peníze jinak. Teď jsem zrovna vracela kabelku a měla jsem peníze na účtu za týden. Z jiných jsem dolovala peníze skoro měsíc. Ještě je čas, počkejte.

 

reklamace
hodnocení

0x

Vrácení se vztahuje pouze na bezvadné zboží, jak má vadu, nemusí být uznano a zboží může být posláno k reklamaci.

Nie, ak napisem : "odstupujem od zmluvy do 14 dni podla zakona", moze to byt bez dovodu, mozu byt dovody ake len vymyslim : nepaci sa mi farba, funguje to inak ako som si myslel ...

Len je dolezite pouzit spravnu formulku "vratit do 14 dni" nie formulku "reklamujem funkciu XY".

Odstoupení od smlouvy podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku je bez udání důvodu. Vada zboží v tomto vztahu nerozhoduje.

hodnocení

Není to náhodou dle § 1837 zákona č. 89/2012 občanský zákoník

A když peníze nevrátí v zákonné lhůtě, jak dál pokračovat?

slavo, vrátí peníze. Pokud ne, pak jedině žaloba, ale k tomu nedojde.

hodnocení

Milane dnes jsou to tři týdny co jsem odesílal zboží - zatím nic.

Jak dlouho mám ještě čekat? - týden?

A potom žaloba?

 

hodnocení

0x
avatar nonek

NEMŮŽETE VRÁTIT POUŽÍVANÉ ZBOŽÍ?

Podmínkou k úspěšnému přijetí vraceného zboží a vyplacení peněz zpátky na váš účet je, že jste zakoupenou věc nijak nepoužívali. Některé druhy produktů navíc musí být v původním obalu, jak určuje každý obchodník v podmínkách svého e-shopu, některé naopak rozbalit můžete.

Co je v podmínkách vrácení zboží do 14 dnů u "vašeho" obchodu? Nevíme, kde jste nakupoval...

hodnocení

Zde:

krajinahracek.cz/...

kupoval jsem 2x stejné zboží - napřed vánoční dárek - již někdy v listopadu.

Je to dvojice elektronických hraček.

několik dní fungovaly obě a potom u jedné hračky přestaly funfovat některé funkce - což bylo že přestaly svítit některá světýlka.

Tak jsem objednal po vánocích další, že ty nové si nechám a ty původní s novou fakturou pošlu zpět.

Ale u druhé dodávky u jedné hračky polovina funkcí nefungovala, tak jsem poslal zpět ty co přišly později.

Ty co mám od dříve jsem si nechal - možná je budu reklamovat, ale ne vracet.

Pozítří už to bude tři týdny co jsem poslal zboží zpět - tak nevím jak dlouho mám ještě čekat.

Zajímavé je, že s informacemi o potvrzení objednávky posílají na mail formuláře pro reklamaci i pro odstoupení kupní smlouvy do 14 dnů.

re4zon
Pokud ma v podminkach obchodnik neco o puvodnim obalu a o nepouziti zbozi, jsou v techto bode neplatne. Vedi to moc dobre a pisou to tam jen protoze hodne lidi nezna pravo a nechaji se takto omezit. Spotrebitele NELZE kratit na jeho pravech, a to ani kdyby s tim souhlasil. Na druhou stranu nechapu, proc nekdo hasi pozar, kdyz jeste nehori a asi ani nebude..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]