Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Daně za rok 2021 u DPP

Od: ele* odpovědí: 3 změna:

Zdravím. Řeším teď takovou nemilou věc ohledně daní a ať už se ptam kdykoli, stejně v tom mám furt bordel, takže budu ráda, když mi to někdo osvětlí zde.

Za rok 2021 jsem měla dvě smlouvy DPP u dvou zaměstnavatelů. U firmy A jsem začala pracovat od ledna a podepsala jsem zde i růžové prohlášení, avšak tam jsem ani jednou za měsíc nepřesáhla výplatu 10 000, v červnu jsem začala pracovat u firmy B, kde jsem byla také na DPP a pracovala jsem tam měsíc, tam jsem už 10 000 přesáhla a daně jsem měla cca 4 000. Prohlášení jsem ale podepsat nemohla, protože jsem ho už měla u firmy A. U firmy B jsem pracovní poměr ukončila po měsíci (jak bylo ve smlouvě). U Firmy A pracuji doteď, tam mi ale smlouvu pak předepsali na DPČ v září 2021, takže jsem začala platit daně bez ohledu na výplatu. U oboum firem mi bylo řečeno, že když jsem student, daně se mi v únoru 2022 vrátí. Jenže každý mi teď říká něco jiného a já už si nevím rady, co s tím. Takže teď nevím ,jeslti mám na ty dan+ vůbec nárok? Mám na ně nárok u obou firem, nebo jen u jedné? A pokud mám, jaký je další postup? Podotýkám, že jsem student a 18 mi bude až tento rok.

Díky..

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

tabletka*
hodnocení

5x

je to prosté. Od obou si vyžádejte Potvrzení zde: finance.cz/... Jak o zálohové, tak srážkové dani. A pak si udělejte klasické Přiznání k dani z příjmu fyz.osob ze závislé ...ble ble. Formulář zde: finance.cz/...

ele*
hodnocení

Dobře a s oboumi formuláři mám jít pak na finančák, nebo jak? Budu si muset platit poradce? Díky

Tabletka Vám odpovídá naprosto jasně: stáhněte si formulář (nebo vyzvedněte v papírové podobě) od FÚ, vyplňte podle pokynů čísly z obou potvrzení, přiložte je k vyplněnému formuláři a odevzdejte na podatelně FÚ. Nezapomeňte na konci podepsat.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: