Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení platby

Od: danadeyl odpovědí: 13 změna:

Dobrý den, paní ode mne na Bazoši koupila použité kalhoty. Nebyly v inzerátu vydávané za nové,byly zkrátka na Bazoši jako použité. Bylo u nich v inzerátu několik fotek, viděla,jak vypadají, bylo uvedeno,že jsou použité (samozřejmě čisté, neroztrhané atd., dala jsem je za dvacetinu původní ceny-přesto nesplnily její představy). Paní zřejmě čekala nové a luxusní a vrátila mi je. Vrátila jsem jí z dobré vůle částku za zboží,ale ne poštovné, dočetla jsem se,že u bazarového zboží kupuje kupující zkrátka zboží použité a nemusím.Je to tak? Dáma mi stále píše a nadává a domáhá se poštovného. Děkuji za radu.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

11x
avatar ringo

Hoďte jí do spamu a máte klid. Už tak jste udělala víc nad rámec smlouvy. Bazarové zboží se vrací jen pokud má skrytou vadu.

 

orion*
hodnocení

10x

"Dáma" je evidentně oprásklá. Místo aby byla vděčná, že jste ji bez cavyků vrátila peníze, tak ještě prudí kvůli poštovnému. Pokud jste ji nějak neuvedla v omyl, tak se domáhá něčeho, na co nemá nárok, takže se tím vůbec nezabývejte a ignorujte ji.

 

hodnocení

6x
avatar babajaga

Stalo se mi před časem něco podobného. Měla jsem doma bílé zdravotní sandály, kožené, nikdy nenošené, velmi pěkné. Nabídla jsem je, paní koupila, poslala mi na účet částku i poštovné. Já poslala boty.

Asi za týden mi paní poslala fotky, jak jí podrážka obou bot při chůzi popraskala a rozpadla se. Nebyla to moje vina, měla jsem boty ale doma několik let a asi čas udělal své. Paní jsem se moc omluvila a na její účet jí bez řečí vrátila celou částku za boty i za poštovné. Proč by platila poštovné, když nic nemá? A mě ta stovka prodělku nezabila. Někdy se holt stane. Kdybych věděla, že to bude šunt, nenabízela bych to, nedělala si problémy, ale rovnou vyhodila.

Být Vámi, vrátila bych i poštovné, ona ho přece zaplatila. Nebo Vás to opravdu tak vytrhne?

Viz: Čiň lidem jen to, co si sama od nich přeješ. Jaga.

24.01.22 09:05

*palec*

tamara1

No to radí ta pravá :) Babajaga tu někde v diskuzi loudila informaci,jak ušetřit každou korunu a získat příspěvek na kotel z peněz daňových poplatníků :) A teď paní mravokárně radí,že má velkoryse vrátit poštovné. Tazatelko,poštovné vracet nemusíte. A poštovné už dnes není dvacka,ať poštou nebo kurýrem to už stojí docela dost...Když kuouje paní zboží z bazaru,musí počítat,že je tobazar,zvlášť na dálku,kidyž ho fyzicky nevidí...Jinak příspěvky babajaga už nesnáším. Vždy je tam mravní poučení,ale vždy z její pohledu,co ona by,jak ona je skvělá...přitom realita je mnohdy jiná. .Nedávno tu radila ženské, která odpracovala směnu s tříhodinovým přesčasem,ať si za směnu nenechá zaplatit, to si pamatuju (a nejsem ta tazatelka). V mnoha věcech jste úplně mimo dnešní realitu...Dnešní tazatelka se ptá na právo, na zákon, jsme v rubrice Právo - ne na váš postoj,co byste dělala vy. Sorry

Tamaro, dám Vám docela jednoduchou odpověď. Když mé příspěvky nesnášíte a trpí jimi Vaše psychika, POVOLUJI VÁM TÍMTO JE NEČÍST. Klidně je přeskakujte - hotovo. Nechci, abyste byla frustrovaná osoba kvůli mně a mým příspěvkům. A když je nebudete číst, nebude Vás to nutit ani se k nim hloupě vyjadřovat. Howhg!

Jinak - já jsem udělala, jak píši výše. Pokud se to někomu nelíbí, ať se zařídí podle sebe. Paní jsem vrátila vše, i poštovné, mám tedy klidné svědomí, v noci klidně spím, chutná mi a hloupé lidi s nadhledem přehlížím. A Tamara to číst nemusí. Nic jí do toho není a nebylo to stejně ani určeno pro ni.

Jen tak na okraj - pokud by moje zákaznice byla stejná, jako Tamara, taky bych jí nevrátila nic. A hotovo! *tanec*Jaga.

stella
Babojago,a proč píšete paní Tamaře,že se hloupě vyjadruje?Vazte slova.Ja vas taky nectu.Jste asi starší paní,myslite to dobře,ale je jiná doba.Obcas píšete bludy.
re4zon
Jojo, to je takovy mistni folklor. Obcas placam mimo misu, obcas jsem pokrytec, obcas vypisuju romany o nicem a obcas nekomu vynadam, co si jako dovoluje psat pravdu, kdyz se mi nelibi. A kdyz mi nekdo neco neprijemneho odepise, tak mu poradim, aby moje vylevy necetl. Ale jsem tu mistni, tak to admin prehlizi. Zato misto rad moralizovat a odsuzovat ostatni, to mi jde. Coz neni na tuto uzivatelku, takovych je tu vic ;)

 

makk
hodnocení

3x

Poučení pro příště: Oblečení, které nechcete vyhoďte nebo dejte na charitu. Je to bez práce, zadarmo a v klidu.

 

danadeyl
hodnocení

děkuji všem. šlo mi o to,co o tom říká právo.paní chtěla poslat kalhoty kurýrem za 242 a vracela zpátky taky za 242 kurýrem,takže se domáhá skoro 500 a to se mi nechce posílat,když nejsem na vině. to jenom pro babujagu,která píše,že poštovné mě nezabije.radši koupím za to dětem ovoce a mléčné výrobky.

Pardon- nechce se mi věřit, že někdo pošle kalhoty za 242,-Kč kurýrem... to pošlu sadu pneumatik! Běžný balíček do 70,-Kč...

Nicméně jak kdo chce. Stejně tak se vzájemným chováním prodejce - kupujícího. Nákup přes bazoš nemá oporu v zákonu a neexistuje tu 14ti denní lhůta na vrácení zboží vč. poštovného.

danadeyl

Ano,paní si nechala poslat za 242 přes messenger.cz, tak si to zvolila.. Šlo o použité značkové džiny. Ale o tom snad moje otázka není.

orion*

Právo je na vaší straně, to je bez debat. Kupující si musela být vědoma, že kupovat kalhoty na inzerát je risk, že jí kalhoty nesedí či se jí nelíbí není váš problém. Udělala jste maximum tím, že jste ji vrátila kupní cenu. Pokud někteří rádci prodávají věci na bazaru s tím, že když se kupujícímu nebudou líbit, tak veškeré výdaje berou na sebe a vrátí jim i poštovné, to je od nich šlechetné (našel by se i výstižnější výraz), ale nabádat k tomu druhé je poněkud mimózní.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]