Nejste přihlášen/a.
Zde by mě zajímalo:
Když ale ověření korektně neprojde, ať už jej zákazník zakáže, nebo dojde k technickému problému, selže komunikace a obchodník nemá potvrzeno, že platba byla ověřena, platbu pošle do zaúčtování bez potvrzení a dbá na to, že ta platba projde. Když zákazník bude rozporovat, že taková platba prošla, ač ji nepotvrdil, jd
To jako je možné?
Jaké pro to obchodník musí mít předpoklady (musí mít nějaké údaje klienta a jeho karty)
Co tedy znamená to oveření platby?
Jak tu platbu zaúčtuje, když nebyla ověřena?
Jaktože tedy dojde k stržení peněz klientovi (v článku se píše "klient bude rozporovat"). A taky se tam píše o slově transakce
Nebo skutečně od klienta žádné peníze neodejdou? jaký j e reálný příklad, tohoto?
Aha, takže oni jsou dvě fáze - nakoupení a ověření? Přičemž po ověření je nezpochybnitelná a fáze nakoupení je zpochybnitelná? Proč tedy vůbec tato fáze existuje, když dává prostor pro podvody/zneužití (trochu to zjednodušuji, může ji zneužít i někdo cizí a držitel je oběť)
Přesto fáze nekoupení již tedy odevzdala údaje potřebné k identifikaci zákazníka a provedení transakce.
Jaké konkrétní údaje navíc se odešlou ve fázi ověření?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.