Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, potřebuji poradit jak bych měl postupovat v situaci ve které jsem se ocitl. Pohmoždil jsem si ruku a tak jsem vyhledal lékařskou pomoc na pohotovosti. Poslali mě domu s lékařským posudkem ve kterém stálo, že mám odřený loket a naražené zápěstí. Věřil jsem, doma pilně ledoval, ale ruka nabrala obrovských rozměrů a bolest byla taky nesnesitelná. Pak mě na popud mých rodinných příslušníků nezbylo nic jiného, než vyhledat znovu lékařskou pomoc a ouha! Ruka byla zlomená a loket by byl taky na šití, jenže pozdě. Když jsem se zmínil ošetřujícímu lékaři, že jsem již vyšetřen byl a poslán domů s naraženinou, něco mumlal v tom smyslu, že s tím nemá co do činění. Tak bych byl rád za nějaké rady a porady co dál. To přeci není normální, co kdybych věřil tomu prvnímu doktorovi co mě neposlal ani na RTG a ledoval a čekal a čekal...
Doktor doktora nepotopí. Mohl byste se soudit, nebo dát stížnost na postup lékaře, podrobnosti zde:
Ale jedno je důležité. Máte v ruce zprávu?
Myslel jsem na to samé, že doktor doktora nepotopí, bylo to už jasné z nepřímé odpovědi toho druhého. Všechny lékařské zprávy mám, ale bude to co platné si stěžovat a nebo dokonce se soudit? Jde mi o princip, co když se stane někomu něco horšího a oni svou nedbalostí zaviní třeba trvalé následky, nebo něco horšího.?!
Jistě máte zprávu od toho prvního lékaře, pak se obraťte na ředitele zařízení kde jste byl a když to nepomůže tak na lékařskou komoru.
Zapomeňte na to. Ano, v ruce máte lékařskou zprávu, ale co je v ní napsáno? Nic Vám není. Máte nějaký rengen, nebo NĚCO, co dokazuje, že v době první návštěvy jste měl Vámi udávaná zranění? Nemáte NIC. To, že jste se dostavil později do nemocnice se zlomenou rukou - ale to jste si přeci udělal až po první návštěvě u lékaře
. Bohužel máte jen mizivou šanci, že to vyhrajete. Škoda Vašeho času.