Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nedodaného zboží

Od: jarkakrejci odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

objednala jsem si na internetu zimní obuv, bohužel jsem si neověřila, že zboží je z Číny. To by ani tak nevadilo, jako přístup e shopu Rivalenti.cz.Telefon nefunguje ani po sms zprávě, jak mají uvedeno, odpovědi na emaily sporadicky a absolutně k ničemu.Zásilku jsem podle čísla hledala po jejich upozornění, ž-e je na cestě, ale nenašla jsem ji.Když jsem četla recenze, zjistila jsem , že lidí jako já je hodně, proto bych vás chtěla požádat o radu jak postupovat. Rozhodně jim nechci své peníze nechat.O jejich vrácení jsem je žádala několikrát. Není přece možné, aby jednali takovýmto způsobem a podváděli lodi.

Moc děkuji za odpověď a radu. J.Krejčí

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

2x

Podvod to není, jen to je klasický "šmejd" který využvá neznalosti a důvěry ke snadnýmu zisku.

Příště z číny nekupuj přes českýho zprostředkovatele ale přímo (např. Alík). Stačí se podívat do obchodník podmínek a je jasno..

Nákup ti pouze zprostředkovali, takže jednat teď musíš s čínským prodejcem u kterého máš objednávku, podle jeho podmínek. Psát zprostředkovali nemá smysl, jen tvojí objednávku předal přesně podle odsouhlasených podmínek a žádný podvod tam není...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]