Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

BLOKACE PÁTEŘE VS KAPAČKY

Od: michal958* odpovědí: 14 změna:

zdravim vsechny trpim castymi blokacemi krcni patere , doktorka na pohotovosti mi navrhla abych sel na kačky,protože rehabilitace, obstriky ,prasky nezabiraj, chtel sem se zeptat jestli s temi kapackami mate nekde zkusenosti a zda vam to na delsi dobu povolilo, a zda lze kapačky davat ambulantně abych nemusel byt hospitalizovan , diky za kazdou odpovbed

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

technikjirik*
hodnocení

2x

Já měl dost vážené problémy s bederní páteří a podobně jako vy jsem už byl na tom tak pitomě, že mi nezabíralo nic ani cvičení, ani silné prášky. Tak jsem začal chodit ambulantně na kapačky a byl jsem jak chemická laboratoř s výsledkem nijak zvlášt uspokojivým, pak jsem oslovil odborníka v ústí nad labem a tan mi po nějakém tom váhání páteř odoperoval takovým tím zvláštním způsobem a mám relativně pokoj. Tedy může chodit a pracovat bez bolestí. Jen když jde změna počasí, tak mám bolesti, ale dá se to přežít. Kapačkama jsem ztratil 5 roků kvalitního života a nebylo to k ničemu. V Liberci jsou fachmani specializující se na krční páteře... odporučuju.

hodnocení

2x

S páteří jsem se trápila cca 10 let. Bylo to totéž, co píšete vy. Ale když jsem se už jednou dostala do špitálu, šoupli mě do několika přístrojů a udělali mi opravdu kvalitní vyšetření. A také jsem udělala kolečko po všech odděleních a i tam mě vyšetřili. Takže to byla inventura. Vypadalo to, že simuluji, protože toho moc nenašli. Vlastně nic, jen nepatrný posun dvou obratlů. A co našli, to na nějaké operační řešení nebylo. A já jsem trpěla úplně neskutečně! *plac* A tenkrát to nikdo vůbec nespojoval s lupénkou. A byla to ta mrcha, kamarádka nejvěrnější. Dala se mi do kloubů a páteří začala.*hi* Možná, že byste kapačky, ale v nemocnici,měl vyzkoušet. A přitom ať vám udělají kvalitní vyšetření. Ale vyberte si dobrou nemocnici.;) Přeji vám, ať najdou řešení a bolestí vás zbaví.