Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Postup při reklamaci části postele

Od: mh23® odpovědí: 17 změna:
Dne 15.11.2021 jsem reklamoval novou postel , u které je jedna ze tří částí vadná.
Prodejci jsem poslal rekl. Protokol a fotky.
Prodejce mi odpověděl 30.11. že bude vyroben nový kus a poté se ozvou.
Dnes 12.1.2022 se tedy ozvali s tím , že část postele mi budou po dohodnutém termínu doručovat , ale že mám vadný kus demontovat , zabalit snést 6 pater a předat dopravci.
Poté si vynést opět nový kus 6 pater do bytu a opět postel smontovat.
Ptám se , zdali můžu po prodejci požadovat proplacení balného, snesení a výnosu, demontáže a zpětné montáže postele , popřípadě ušlý zisk , když nebudou akceptovat můj termín a budou to tlačit tak ať je to v čase, kdy jsem v práci.

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

orion*
hodnocení

1x

Pokud se jedná o výměnu vadné části výrobku, jedná se o opravu. Tu by měl jednoznačně provádět prodejce, případně jím pověřený servisman. Takže bych řekl, že můžete požadovat náhradu za svoji práci na opravě postele (snesení, vynesení, oprava). Otázkou je, jak se k tomu postaví prodejce.

hodnocení

Byl dodán jeden díl manželské postele o 1cm nižší než druhý. Ale hlavně jde o čas a potřebujete někoho kdo to s vámi odtahá , tím nemyslím manželku. Po včerejším rozhovoru s reklamační techničkou prodejce mi zaslali mail,kde mi nabízí 500 Kč na účet.
Asi aspoň něco pochopili a je to pro ně to nejmenší, co můžou udělat.

 

tomaso
hodnocení

0x
Požadovat můžete cokoliv, ale nevěřím v úspěch. Nebo když něco reklamujete a posíláte poštou, tak taky chcete uhradit náklady na izolepu, vypsánou část náplně tužky, opotřebení bot, kdy jste šel na poštu a ještě nauctoval váš čas, kdy jste tam šel?
Mimochodem kolik by tak mela být ta částka za ty úkony? Dokážete je kvalifikovane nacenit?
hodnocení

Ono právě jde o to , že to poštou neposílám. Pochopte , že jde o kus postele , který je rozměrný a váží cca 60 kg.
Jde o to , že já platím , já zjistím závadu , já budu jejich chybou demontovat, já balím pro dopravce, já +1 snaším 6 pater.
A co prodejce? Sedí , kasiruje a směje se. Nemusí nic.
tomaso
Co dela prodejce? Vyrábí/objednava na své náklady nový díl? Znova vám ho posílá? platí dopravu? Platí dopravu zpet k sobe vadného dílu?
Takže třeba ve výsledku nemusí mít vůbec žádný zisk?
A co byste jako chtěl? Aby za vámi poslali někoho,kdo vám to pomůže vynést a podrží ten díl,až ho budete šroubovat?
Kdyby prodejce jen seděl, kasiroval a smál se,tak tu teď brecite,že se vám vůbec neozval a reklamaci nechce řešit.
Někteří lidi už úplně ztratili soudnost a poslední zbytky zdravého rozumu...
asd1

Souhlas s Tomaso.. Nechceš náhodou aby ti do tý postele ještě donesli milenku jako odškodný? Normální chlap vezme díl odnese ho dolu, novej vynese a smontuje to. A stačí mu že prodejce musel řešit dopravu, výrobu novýho dílu a dopravu zpět k tobě. Sedět na prdeli a neřešit to je úplně něco jinýho... Jediný problém vidim v rychlosti výroby novýho dílu, ale na to prodejce vůbec nemusí mít vliv, taky mohl obden škemrat ať mu to už pošlou že zákazník čeká..

Mmch. co to je za postel že jeden díl váží 60 kg? Nemáš spíš velký voči?

orion*

Tak tohle si snad musí rozhodnout sám tazatel. Jestli vy si kluci opravujete vadný nábytek sami a po prodejci nic nechcete a jste rádi, že vám reklamaci vůbec uznal, tak to je od vás šlechetné, ale nevidím důvod, proč by stejně měl postupovat tazatel. Holt má na to jiný názor, tak to respektujte a nenadávejte mu.

hodnocení

Postel váží okolo 150 kg celá , v dnešní době standard.
Co dělá prodejce mi je vcelku jedno , ale není mi jedno co mi prodal. Jestli vydělá nebo ne je mi u pr...
hodnocení

Z asd1 a tomasa by měli určitě radost.
Vám by asi stačilo poslat poštou něco na podložení menší postele.
tomaso
Orion: co to placas za nesmysly. Obchod udělal přesně to co měl a ze si tady panáček představuje,že mu bude platit za jeho cas, izolepu atd je něco jiného.
hodnocení

Obchod mi prodal aušus , tak ať si to řeší finančně s výrobcem a já si to vyřeším s prodejcem , kde vidíš problém?
Příklad- budu mít reklamaci v Praze a buď ji pojedu vyřešit osobně tzn. Cca 600 km a práce s materiálem , nebo si to nechá investor opravit někým jiným a přepošle fakturaci.
Je to něco jiného než chci já? Prodejce neni výrobce a výrobce to celé zmrvil. Tak ať to prodejce vymáhá po výrobci.
Už ti to dacvaklo?
Proč já?
asd1

Orion já zas můžu mít názor na jeho snahu "nemuset hnout prstem" a chtít všechny náklady do posledního halíře - to leda kdyby se cukal uznat vadu... Spokojit se s podložkama to zas ne, i když vrazit tam lištu když by nebyla vidět proč ne, míň práce než řešit reklamaci a postel by hned fungovala..

Mohl 31. den odstoupit od smlouy, právo na to měl... Něco vymáhám tvrdě, ale tady bych s odnosem a montáží problém vůbec neměl. Víc by mi vadily termíny dodání... A upřímně postel si radši vyrobim sám, opravdu kvalitní z masivu tak materiál vyjde tak na 5k, za 10k to už může být z hranolů 200x200.. To co je v obchodech za 20k z pilin nebo ze sirek nehodlám sponzorovat..

 

 

krtek6
hodnocení

0x

poštovné, demontáž a montáž ne...balní máš původní obal...úšlý zisk vůbec

 

re4zon
hodnocení

0x
Predevsim bych je poslal nekam uz v prosinci, odstoupil od smlouvy a koupil si jinou postel. A narok mas na ledacos, pokud sis platil montaz, tak i na tu. Jestli sis to montoval sam a dil nevazi 100kg, tak ne. Plati zasada primerenosti a prodejce ti musi uhradit naklady, pokud primo souvisi s reklamaci (ze to mas sest pater je tvuj problem, ze to je velke a preprava draha jeho). Kdyby to bylo piano, mas narok i na stehovaky, u kusu postele ktery normalni clovek unese tezko.
hodnocení

Normální člověk ten díl unese , ale tak 5 metrů.
V prosinci jsem myslel že to půjde hladce , protože tak vypadala i komunikace.

 

hodnocení

0x

Na tridsiaty prvy den po uplatneni reklamacie (prekrocena lehota 30 dni na vybavenie) ste mali odstupit od zmluvy a ziadat vratenie penazi. Na to mate plne pravo a ked by mali nejake poznamky, este im COI da pokutu. Odnos a odvoz postele si tiez musia riesit vo vlastnej rezii. Reklamaciu prijali a nevybavili do 30 dni, ich problem.

Vy sa s nimi natahujete po prekroceni lehoty, divim sa vam.

hodnocení

Protože ten výrobek je jinak fajn , a vlastně se s nimi ani nenatahuju.
Jen nevím proč jako poškozený mám ještě vše obstarat sám.
Nebo spíše chápu:
- výrobce Polská firma
- prodejce Česká firma
- dopravce Polská firma
Vše je externě a proto i potom nákladné.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]