Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kolegyně nechodí do práce

Od: pribinacek odpovědí: 6 změna:
Kolegyně nechodí do práce a přímá nadřízená manažerka provozu jí to toleruje . Pracuji jako uklízečka , firma sídlí v Budějovicích , my děláme v táboře . Nemáme pichacky , přímou kontrolu , pán Bůh vysoko , firma daleko ,ideální stav . Dokud k nám nenastoupila nová kolegyně , zatímco se stávající kolegyni si dokážeme vyjít vstříc , nechceme o takový fajn džob přijít , ta nová se opije , ujede ji autobus , nemá na jízdenku , prostě nepřijde . Teď přišla po 14 dnech , samozřejmě jako by nic . To , že jsem musela zrušit před Vánoci dovolenou , byla jsem v práci o vánocích i na nový rok , protože stávající kolegyně měla nemocna dvojčata . Když už firma někoho dalšího vzala , tak by dotyčná měla chodit do práce , ne , že každému navyklada , jak pracuje a přitom ji nikdo na pracovišti neviděl ! Vždy jsem si myslela , že toto je na vyhazov ! Bohužel . Nějak preklepala zkušební dobu , no , moc tam nechodila . Když jsem na to upozornila manažerku , tak mě bylo řečeno , že to nemám řešit , že to vyřeší manažerka . Bohužel , ta to řeší stylem , že ji ty směny normálně proplácí ! Už jsem sice psala na firmu , chystám se napsat i majiteli firmy . Poradíte někdo , co s tím? Když nebude mít , ty nedodělané směny zaplacený , tak je mě úplně putna , zda do práce přijde ! Ale tohle mě moc férový nepřijde !

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

21x

Měla byste manažerku požádat o jasné vymezení úkolů pro sebe a pro kolegyni. Pak si uděláte svoje a co nebude udělané nebude váš problém.

hodnocení

9x

Nějak moc nechápu o co vám jde? Pokud máte víc práce, tak za ni prostě nepracujte. Pokud jen závidíte, tak to pusťte z hlavy. Život není spravedlivý.

hodnocení

2x