Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Očkování covid a tečka

Od: filomena3 odpovědí: 31 změna:

I po týdnu po 3. očkování mám v Tečce jen dvě očkování. Jak tam přidat 3.?

 

 

31 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x

Já jsem si načetla do tečky QR a bylo to.

toto je nejjednodušší.

Přesně tak, ta aplikace se neaktualizuje sama co se týče další dávky, ten certifikát tam musíte přidat.

Další možnost je přes očko-úzis pomocí sms kódu, nebo přes identifikaci občana.

filomena3
hodnocení

QR kod byl načten, nic se nezměnilo. Přes SMS nelze. Web úzis to hlásí neaktivní.

No tak to je asi chyba v matrixu*sok* Ne vážně, je to divné, teď už nezbývá než volat 1221, tam zjistí problém.

Vážně ani na portálu očko-úzis nemáte certifikát? To skoro vypadá, jako kdyby ten kdo Vás naočkoval nezadal info do systému.

 

hodnocení

5x
avatar gotrekzagary

A jak jste tam dostala první certifikát? Pokud jste načetla QR kód, tak se nemá jak aktualizovat automaticky, musíte ručně načíst nový QR kód.

Pokud jste certifikát načetla propojením přes identitu občana, měl by se aktualizovat sám.

Taky mě to nešlo aktualizovat až jsem certifikát stáhl přes identitu občana tak pohoda

 

hodnocení

2x
avatar naufrago

Zkuste aplikaci odinstalovat a zase nainstalovat. Pokud to bude přetrvávat, kontaktujte linku 1221 nebo očkovací centrum, kde jste byla očkována.

Tyhle problémy ("chybějící" dávky) se stávají z 90% proto, že ta nová připsaná dávka se zapíše pod stejným datumem jako ta předchozí (proč tomu tak je - zda chyba zapisujícího nebo systému, nevím, ale stává se to a už x-krát jsem to opravovala) a systém pak novou dávku nerozpozná.

Taky ta informace někdy neodejde do systému a musí se pak zadat dávka ručně. V tom případě Vám pomohou už jen na tom očkovacím centru, kde jste byla, oni mají záznamy, že ji opravdu máte.

 

hodnocení

1x
avatar arne1

A k čemu tu aplikaci vlastně potřebujete? Já myslím, že je lepší mít ten certifikát, v mobilu i na papíře.

 

hodnocení

0x
avatar petr

A máte tu tečku aktualizovanou?

filomena3
03.01.22 16:06
hodnocení

Jistě.

 

hodnocení

0x
Já si myslím, že za první 2 dávky je jeden záznam (dvě dávky je teprve dokončené očkování) a ten druhý je ta třetí dávku.
filomena3
hodnocení

Číslo dávky mám 2, celkový počet dávek 2. Přítel tam má celkový počet dávek 3. Byl potřetí týden předemnou.

Jo a u druhého záznamu?

Každá dávka je samostatný certifikát. Že ty jsi se na to ještě nikdy nepodíval?

Arne1
Právě, že podíval a mám to tak jak píšu. Je možné, že je to tím, že v době očkování jsem tu aplikaci neměl. Ale certifikát, máš až po druhé tak to dává smysl ;)

 

hodnocení

0x
avatar aja1946
Reklamaujte na 1221

tam se nedovolá a stejně tam nic neudělají. Lepší je zajít tam kde byla očkovaná ať to opraví. A stejně - většinou co vím tak po očkování dávají certifikát vytištěný.

 

opc
hodnocení

0x

Mám podobný problém. 5.1.2022 jsem byl očkovaný 2 dávkou a v aplikaci tečka mám uvedené datum očkování z prosince kdy jsem byl očkovaný 1 dávkou a stav neplatný. Proč tam nemám uvedené i to očkování 2 dávkou nebo kdy se mi to tam začne zobrazovat? Aplikaci tečka aktualizovanou mám. Při očkování 2 dávkou jsem sice dostal vytištěný certifikát, ale není tam na něm uvedené jestli je nebo do kdy platný. Takto to očkování nemá asi příliš význam když se člověk nechá naočkovat a stejně mu to očkování pak neuznají. Poradíte někdo co s tím?

Vůbec není podstatná nějaké tečka. Podstatné je to, jaké máte certifikáty na ocko.uzis.cz - tam se přihlaste a stáhněte si ten správný certifikát. Pokud tam nebude, tak je nejjednosušší (z vlastní zkušenosti, telefony nikde nikdo nebere) zajet tam kde vás očkovali, ukázat ten vytištěný a že ho tam nemáte.

Musíte si ho do aplikace načíst, sám se tam neobjeví. Pro načtení máte 3 způsoby.

Jestli máte vytištěný certifikát s QR kódem, jen si do tečky naskenujte.

opc

Tak k čemu je ta aplikace tečka dobrá když není podstatná? Co je to za pořádek abych já musel někde ještě jezdit a doprošovat se aby mi to očkování uznali a to ani nevím jestli by se tím semnou býl někdo oxhoten zabývat když na těch očkovacích místech mají plno lidí a jsou plně vytížení. To by snad mělo být samozřejmosti, že po očkování by to mělo být uznávané a v tečce by se to mělo zobrazovat jako platné. Jak si to očkování do tečky načtu sám nebo jak si tam naskenují QR kód z certifikátu? Na jedné straně chtěji aby se lidi nechávali očkovat a na druhé je takto odrazují od toho.

Zopakuji znvou svou předchozí odpověď. Pokud jste certifikát do tečky nahrál ručně přes QR kód z vytištěného certifikátu, nemá se jak aktualizovat. Musíte to opět udělat ručně. Pokud jste jej nahrál s pomocí identity občana, zaktualizuje se sám.

Dnes v poledne jsem byl na očkování třetí dávkou a do Tečky mi automaticky sám přiskočil nový certifikát o absolvování očkování posilovací dávkou, protože jsem tam ten předhozí nahrál přes identitu občana.

opc

Nic jsem do tečky nenahrával ručně přes QR kód z vytištěného certifikátu, protože to tam není jak nahrát. Alespoň nevím jak. Nenahrával jsem ani nic s pomocí identity občana. Předpokládal jsem, že se to zaktualizuje samo, ale bohužel nic se nezaktualizovalo a mám tam pouze záznam o očkování první dávkou a druhá dávka je ignorována, tak jako bych ji vůbec v sobě neměl.

Samo od sebe se tam nenahraje nic, nemá jak. Upřímně by mě zajímalo jak jste tam dostal tu informaci o první dávce.

opc

Není pravda, že samo od sebe se do tečky nenahraje nic. Mám tam záznamy o testování (už neplatné) a poslední záznam o očkování 1 dávkou ze začátku prosince a nic z toho jsem tam nikdy nenahrával. Ono se to tam objevilo vždy samo. Aktualizuje se to asi automaticky samo z internetu při spuštěni te aplikace tečka. Pouze to očkování 2 dávkou se tam objevit nechce.

Jde načíst QR kód, po přihlášení jsou v pravém horním rohu tři tečky, po kliku se objeví přidat certifikáty, vyberte

skenovat QR kód, naskenujte a je hotovo. Moje 72 letá máma to zvládla, není to nic složitého.

Je to jen apka, tam se nic samo nenačte bez vaší identifikace. Možná bych zkusila ji odstranit, a stáhnout znovu,

toto poradili na 1221 když měl někdo podobný problém, pomohlo to.

 

opc

marecek: Žádné 3 tečky tam nemám. Mám tam ale znak + a po kliknutí na to jsem nyní našel to skenování certifikátu. Je to schované a třeba vědět, že to zrovna tam je. Naskenoval jsem ten QR kód a to očkování 2 dávkou se mi tam objevilo. Složité to není, ale je třeba vědět kde to najít. Bohužel mám tam uvedené platnost certifikátu od 19.1.2022 a platnost certifikátu do 14.12.2025. Znamená to snad to, že certifikát je platný téměž 4 roky a až pak bych se měl zajímat dalším očkováním? Proč ta platnost certifikátu od do není uvedená i na tom certifikátu který jsem dostal vytisknutý? Není pravda, že do te tečky se nic samo nenačte když tam mám záznamy z minulosti o testování a první dávce očkování a to jsem si tam já sám nenačítal. Pouze to očkování druhou dávkou se mi tam samo nenačetlo. Je to celé dost zmatené a nefunguje to tak jak by se dalo očekávat.

No ta vaše aplikace je vážně záhada, já si musela načíst testy i očkování pokaždé, i poprvé po stažení.

Co se týká délky platnosti Vám neporadím, nevím. Ale opravdu radím 1221, tam vysvětlí vše

a není pravda že se nedovoláte, vždy odpoví na všechny dotazy, volala jsem vícekrát kvůli různým dotazům,

vždy rychle a mile vyřízeno.

opc

marecek: Já v tom žádnou záhadu nevidím. Je logické, že by se to mělo aktualizovat samo po spuštění té tečky a přihlášení se tam a načíst nové aktuální záznamy o testech a očkování pokud nějaké nové k dispozici jsou. Možná, že to nefunguje tak jak by mělo a něco se samo načte a jiné ne.

opc

Tak jsem se nyní popdíval do tečky a vidím tam už 2 stejné certifikáty k očkování druhou dávkou. Oba jsou nyní už platné, ale v jedom který jsem si tam nahrál naskenováním QR kódu z vytisknutého certifikátu je ovedené, že "Certifikát načtený manuálně z QR kódu, nelze automaticky aktualizovat.". Druhý certifikát se mi nahrál sám a tu poznámku, že nelze automaticky aktualizovat tam nemám. Celá ta tečka mi připadá být docela dost zmatečná.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]