Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Velký otok a bolest po očkování proti tetanu

Od: mibo odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

předvčírem jsem byl u své lékařky očkován proti tetanu ( po popálenině ), první den to trošku pobolívalo, dnes v noci jsem nemohl ani spát jak to hrozně bolelo, nemohl jsem rukou ani hýbat, měl jsem zvýšenou teplotu a udělala se tam velká boule jako dlaň, viz. foto.

Je toto normální reakce na toto očkování?

Jen ještě podotku že při očkování se sestřička trefila buď do nějaké žíly či tepny, protože v místě vpichu teklo opravdu hodně krve a nějakou dobu trvalo, než se ji podařilo zastavit, tak jestli to nemůže mít souvislost i s tímto.

Sestra pouze řekla že může být otok, bolest, tak nechci zbytečeně "otravovat" když mne na toto upozornila :(

Moc děkuji za rady.

Velký otok a bolest po očkování proti tetanu

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska5
hodnocení

5x

Asi bych to ledovala. Tepna tam není, velká žíla taky ne. Ta reakce je velká, ale mělo by se to už jen lepšit. Reakce k očkováním patří. Když by to mělo být nějaké hodně dramatické, zeptejte se na bezplatné lékařské poradně pro akutní případy 800888155.

mibo
hodnocení

Moc děkuji za radu.

hodnocení

0x
Měla jsem to taky už 2x ledovat, Bruffen, znám i jiné lidi, někdo tuto injekci nesnáší

hnffuu
hodnocení

0x
Slušná boule. Mě se boule udělaly po každé dávce očkování proti HPV (děložní čípek). Ale ne tak velké, průměr cca 6 cm, zato navíc s rudým flekem. Po víc než měsíci mám pořád malou bouličku cca 1,5-2 cm a červený flek je fialovo hnědý, vypadá jako modrina.
Ale s vaší boulí bych radši zavolala doktorce, pro jistotu, přeci jenom je poměrně velká.

hodnocení

0x
Ja jsem mel taky po tetanu bouli ale ne tak velkou. Nez to uplne splasklo, tak to trvalo skoro mesic. Bolelo me i pod pazi. Nekde jsem cetl, ze se muze udelat i zanet. Tak kdyby se to nelepsilo, zasel bych s tim.
liska5