Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zamitnuta reklamace

Od: misap odpovědí: 15 změna:

Dobrý den, prosim máte někdo zkušenost se zamítnutou reklamací v Deichmanu,boty se mě začaly olupovat na špic,.vedoucí prodejny reklamaci zamítla z důvodů špatného ošetřování obuvi, řekla jsem, že obuv vždy před použitím (v zimě) impregnuji.To prý nestačí a má se použít nějaké mlíčko.Příjde mi to jako blbý vtip nebo je to realita vůči které nemá zákazník šanci uspět.ještě jsem dostala od vedoucí lístek kam se mám v případě nesouhlasu s reklamací obrátit.výsměch.dekuji za odpovědi.

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x
avatar ringo

Vedoucí není oprávněná zamítat reklamaci. Na to nemá znalosti. Ano, oni /ony/ to dělají, ale pokud budete trvat na tom aby to poslala k posouzení, musí to udělat. Nejlépe jít do jiné prodejny Deichman, nebo poslat někoho jiného, důraznějšího a opakovat žádost o reklamaci.

re4zon
A na to, ze vedouci nema pravo zamitnout reklamaci, jste prisel jak? Z nejake interni smernice deichmannu? Do te zakaznikovi nic neni. Vyridit reklamaci muze klidne uklizecka, kdyz ji tim nekdo poveri. Jedine, co musi, je sepsat o tom protokol a dat kopii zakaznikovi. S tim uz se pak da neco delat, jako treba zaplatit soudniho znalce a hadat se, nebo se soudit. Ale prijit na prodejnu a tvrdit komukoliv, ze na neco nema znalosti je na facku.

Jenže facka není argument, kdežto znalosti ano. Auto taky chodíte opravovat k prodejci? Paní co prodává boty je prodavačka, nemá znalosti a odhad co je příčinou poškození bot. Proto sepíše protokol a boty odešle k posouzení. Nemůže jen tak od pultu plácnout, že se reklamace zamítá.

re4zon
Auto chodim REKLAMOVAT k prodejci uplne stejne, jako cokoliv jineho. Prodejce drzi zaruku a prodejce ji taky posuzuje, jak to udela je jeho vec, muze na to mit servisni stredisko nebo treba kartarku. Opravy do toho laskave nemotejte. A o tom co prodavacka muze a nemuze rozhoduje vedeni firmy, ne zakaznik, vy ani kdokoliv jiny.

 

hodnocení

2x

Tím je Deichmann proslulej. Zkuste jinej a musíte být opravdu neodbytná a stát si za svým. Říct jim, že žádáte sepsat rekl. protokol. Pokud dotyčná odmítne, tak žádejte, aby vám to dala písemně s tím, že její posudek předáte soudnímu znalci. Oni cuknou, nebojte.

 

hodnocení

1x
avatar mikihans
Tak zrovna v Deichmanu jsem naštěstí nikdy problém s reklamací neměl, vrátili peníze a odcházel jsem s novou obuví.
O nutnosti použití nějakého mlíčka se píše v návodu k obuvi? Byl u ní přiložen? Podle toho bych se řídil.

Přesně tak - podle mne Deichman řešení reklamací úplně vzorové. Dokonce i boty koupené v zahraničí.

 

makk
hodnocení

1x

Obraťte se na tu adresu, co je na tom lístku. Ale bohužel, když nebudou chtít, tak vám reklamaci neuznají. Můžete to hnát až k soudu, ale budete muset prokázat, že byla chyba v botách a ne ve špatné údržbě a to se prokazuje dost těžko.

Jediné účinné, co můžete dělat je napsat negativní recenzi. Pokud máte pravdu, tak by těch recenzí mělo být víc, klesne jim prodej a když budou chtít prodávat, budou muset být k zákazníkům vstřícnejší. Vám už to nepomůže, ale pomůže to ostatním.

 

krtek6
hodnocení

0x

já bych se odbít nenechal...bych jim suše oznámil, že nějaké mlíko nebo použití impregnace nemá žádnou souvislost s vadou, kterou reklamuji...nazdar...zameteno hned

Já bych se také nenechal odbít, ani obít ani přibít.

 

hodnocení

0x

Zkuste jinou prodejnu. Co obchod, to jiný přístup.

 

jen*
hodnocení

0x
V Deichmanu už nikdy více.

 

tabletka*
hodnocení

0x

Nu, moje osvědčená rada, pokud se barva skutečně olupuje je boty předat k reklamaci, trvat na protokolu a upozornit, že to mají vyřídit MAXIMÁLNĚ do určeného data a pokud ji zamítnou, budete dál postupovat přes soudního znalce a pak po nich požadovat i náhradu nákladů na něj. Většinou to na ně platí a v jednom případě na znalce fakt došlo. V tom butiku dost brečeli, protože je to nakonec stálo o osm tisíc víc a prodavačku místo. Slušně, ale kategoricky trvejte na svém. Pokud ale na průvodním listu k botám (dávají ho k účtence) byla zmínka o "mlíčku", tak máte smůlu.

 

hodnocení

0x

Myslím si,že to platí pre všetky predajne. Oni sú povinný prijať reklamáciu pri vade výrobku. Predajňa je len predajňa a nie výrobca alebo záručné servisné stredisko,len oni sú opravnený posúdiť reklamáciu alebo potom súdný znalec. Predajca má len postúpiť tovar na reklamáciu.

re4zon
Prestante tvrdit takove kraviny. Pak to na prodejnach vypada tak, ze tam zakaznik vykrikuje nesmysly a kdo to ma poslouchat. Ja v tom nedelam, ale mam s tim kontakt a na podobne hovadiny jsem alergicky. Prodejce si muze sam stanovit, jakym procesem o reklamaci rozhodne. Nikomu neni nic do toho, jestli to udela prodavacka, nebo jestli to nekam posle. Kdyz zamitne neopravnene, muze ho to vyjit draho, ale to je tak vsechno. Zakaznik rozhodne nemuze chtit, aby nekdo nekam neco posilal k posouzeni. Kdyz prinesu na prodejnu rozmlacenou rok starou televizi, prodavac reklamaci zamitne na miste, a to zcela opravnene..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]