Nejste přihlášen/a.
Patlat do otevřené rány Indulonu není dobré, na rychlé zahojení používám Panthenol pěnu ve sprey. Možná už v tom máte nějakou infekci, raději si s tím zajděte k tékaři.
Indulonu nedoporučuji, příbuzná do ní vyrábí ve firmě komponenty/složky a rozhodně nedoporučuje do otevřené rány. Ideálně domácí konopná či měsíčková mast, případně heřmánková nebo smíchaná směs všech a neohýbat zcela prst v kloubu do zahojení. Tohle jsem si prodělal také a mám tam menší mozol a považuji to za výhodu, když se někde otřu např. o zeď.. Na každého člověka v případě léčby "rostlinami" působí jiná složka z té které rostliny, ale konopí si myslím že zabírá nejvíce každému (mým známým).
"Ideálně domácí konopná či měsíčková mast"
Jo. A předtím bych to zasypal kurkumou (antiseptické účinky).
nickw-pokud o léčivých rostlinách nic nevíš, něco si o tom na internetu přečti nebo pokud nechceš číst jsou na netu i videa..
Nejsem odborník, ale co tak vyzkoušet pomalu už stoletou tradici Višnievského balzám s peruánským balzámem?
Osvědčilo se již dávno i ve válce (celosvětové, ne jen SSSR), existuje i varianta, kde je peruánský balzám nahrazen dehtem z bukového dříví - ale raději zůstat u zmíněného originálu - tedy žádat ten pravý v lékárně.
Ať to pomůže a klidné Vánoce.
Když nemám framykoin tak v nouzi dám bepanthen plus nebo betadine.Ten framykoin je na recept,ale be... koupíte normálně v lékárně / aspoň u nás /.Indulonu rozhodně nepoužívat.Běžte k doktorovi.Asi vám to vyčistí a bude trocha chvilky bolesti.Normální doktor framykoin napíše. Po úrazu na pravé ruce mi dávali žlutý prášek na ,,vytáhnutí,, svinstva z rány,ale k tomu se asi nedostanete a já nedám - sám mám málo.Ale vypadá to škaredě - seberte se a běžte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.