Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co dělat když mi praskla struna na kytaře?

Od: jake odpovědí: 14 změna:

Zdravím, nedávno jsem obdržel od kamaráda kytaru. Jsem naprostý nováček a podle internetu jsem se ji snažil bez ladičky naladit, což mi docela šlo, ale jedna struna mi později praskla. Stačí, kdybych zašel do obchodu s hudebním vybavením a řekl jim, že pořebuji nové struny? Nebo by po mě chtěli bližší info?

Jak říkám, jsem naprostý nováček, tak mě omluvte ;)

Díky

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

6x

Struny na kytaře jsou označeny znaky podle tónu E,A ,D, G,H, E.Pokud jste pravák (mačkáte struny levou rukou), tak nejsilnější je nahoře E, pod ní A , pak D a tak dál. A pokud vám praskla konkrétní struna, tak není nutné kupovat všechny, ale pouze tu prasklou. Co se týká typu struny (nejsou všechny stejné), nejlépe si vemte s sebou tu prasklou. A zrovna si kupte i ladičku.

jake
hodnocení

Jsem pravák a praskla mi hned ta pod horním E. Zítra ji skočím dokoupit. Díky!

Tady třeba ještě pár informací o strunách na kytaru a jejich výběru. Jinak na netu si vyhledej i víc.

recenzer.cz/...

jake
hodnocení

Tyjo, teď jsem si to přečetl a vůbec nevim co jim tam řeknu :D

Vezmu si s sebou tu starou strunu, jestli ji teda dokážu z kytary nějak sundat :D

hodnocení

1x

Nejsem kytarista a už z Dikobrazu (F.R.Čech, Ruský týden) vím, že jsou struny které praskají poměrně často a struny které nepraskají NIKDY. Ale slyšel jsem od některých odborníků že starší byť naladěná struna má malinko jiný zvuk a je lepší měnit naráz celou sadu

Začátečník to nepozná.

hodnocení

1x