Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Z-Box nelze otevřít

Od: runner* odpovědí: 12 změna:

Dobrý den, od pátku mám zásilku v Z-Boxu ale schránku nelze otevřít. Při stisku tlačítka "Otevřít schránku" v jejich aplikaci se na straně Z-Boxu ozve zvuk a následně aplikace napíše: "Zásilku není možné vyzvednout, kontaktujte podporu".

Na podporu jsem opakovaně volal, zásilku zkontrolovali (telefon, umístění zásilky, uhrazení dobírky) poradili přeinstalovat aplikaci, restartovat telefon, zapnout BT a GPS. Vše provedeno bez úspěchu.

Z-Box evidentně s telefonem zakomunikoval, protože po stisku tlačítka v telefonu Z-Box vydal zvukový signál. BT i GPS normálně používám v autě takže telefon je určitě funkční. Dobírka je uhrazena přes tu jejich aplikaci již z pátku a vidím i u své banky, že částka mi byla stržena.

Takže nevím, na podpoře nepomohli, ta jejich aplikace neřekne důvod proč vyzvednutí není možné.. a ze zásilkovny mi přišel email že dnešek je poslední den na vyzvednutí.

Nesetkal se s tím někdo?


Z-Box nelze otevřít

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Jestli se ozve zvuk, tak se box snaží otevřít, ale zásilka je asi opřená o dveře nebo zámek a brání tomu. Pokuste se vysledovat, která schránka to je, která schránka ten zvuk vydá, a zkuste dvířka přimáčknout. Já byl takhle uspěšný.

 

hodnocení

2x
avatar ringo

Zjistit si kdy přijede obsluha a ukázat jim co se děje. Jinak reklamace.

 

hodnocení

1x

Na Vašem místě bych na webových stránkách podal reklamaci, nic jiného se stejně dělat nedá.

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Před chvilkou podobné téma...

Mrkněte se do aplikace zásilkovny, jestli máte povolenu funkci poloha.

runner*
hodnocení

Právě že u mě aplikace Zásilkovna má oprávnění k poloze. Toto mi radila podpora v pátek..

 

bjetak
hodnocení

0x
Včera se mi stalo něco podobného. Dvířka zboxu nešly otevřít. Po chvilce jsem zjistila že jsou dole zamrznuté, byl tam led. Ten jsem oddělala ale zásilka už nešla vyzvednout, psalo to, že je už vyzvednutá přitom je furt uvnitř. Psala jsem už mail a aji na formulář. Čekám na odpověď. Zásilku musím vyzvednout do dnešní půlnoci.

příště rovnou volejte jejich linku - pokud to není v noci, pomůžou v podstatě online

nyx
A nemusíte náhodou v aplikaci zásilkou vna odkliknout, že je box VYZVEDNUT?!
Mi to šlo otvírat opakovaně, neklidní jsem na Vyzvednuto

Nemusíte. Vyzvedávám běžně a obvykle jen zacvaknu box, vypnu aplikaci a fertig.

bjetak
@jmlc @nyx
Ano, psala jsem jim hned mail, pak aji dotazník a nakonec jsme volali. Zavolají tam technika.
A ne, dvířka už nešla otevřít. Box už to automaticky vzal tak, že je zásilka venku z něj. Nic znovu otevřít nešlo a podle aplikace jsem už žádnou další zásilku neměla.
diana80
Ako ste to nakoniec vyriešili? Mám podobný problém, zásielka ostala dnu a píše že je prevzatá …

 

hanak
hodnocení

0x
Dobrý den, na Moravě udeřily mrazy a na solárech na Z-boxu leží ledová krusta snad 5 cm. Schránka se neotevřela, zřejmě bez proudu. Pokud jde o jediný zdroj energie, neměl by být solár chráněný proti nánosu sněhu, anebo alespoň prováděná údržba? Balíky mi z Polska dorazily 3. den a nemohu je ani vyzvednout. Paní z Call centra tvrdila, že je nutné, aby balík zkusil vyzvednou někdo další, samozřejmě neúspěšně. Prý se technik během několika příštích na to podívá! Ale vybrat to musím do 2 dnů...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]