Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Autorizační kód

Od: futra odpovědí: 5 změna:

Tak jsem si v samoobsluze na ČEZu chtěla změnit výši záloh ,ale nepřišla mi ta SMS s autorizačním kodem.Měli jste někdo stejný problém a jak jste to vyřešili? Děkuji.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

id
hodnocení

0x

Ne, nestalo. Neměla jste při zřizování samoobsluhy jiné číslo telefonu?

futra
hodnocení

Ne .Vše jsem zadala správně a po kliknutí na poslat sms mi žádná s kodem nepřišla.

id

Vy jste si dnes zřizovala samoobsluhu? Asi ne. Vy jste jen chtěla změnit zálohy. Máte x let stále stejné číslo telefonu? Je stejné číslo telefonu i na smlouvě s ČEZem ( pokud jste jej uvedla)?

Zkoušela jste se přihlásit podruhé? Byl stejný výsledek?

futra
hodnocení

To jsem trochu popletla ,samozřejmě jsem si v té jejich samoobsluze chtěla změnit výši záloh.Vš jsem zadala správně,tak jak to je na jejich jarním ročním vyúčtování.Správné číslo mobilu ,které mám už spoustu let i číslo odběrného místa.Správně mě to vyhodnotilo jako odběratele ,ale zasekla jsem se na tom jejich kodu ,který nepřišel.

futra
hodnocení

Tak jsem opsala číslo přesně jak je na tom jejich vyúčtování ,ale na to nic nepřišlo.Napadlo mě napsat ho bez mezer a on najednou kod přišel.Tak byla chyba pouze v tom zadání čísla.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]