Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, jsem malý živnostník a rád bych v současném předvánočním čase věnoval několika spolupracujícím partnerům menší dárek. Nicméně právě rozjíždím nový projekt a finance jsou docela napjaté. Vím, že by šlo koupit rovnou něco hotového, ale finančně to pochopitelně nevychází nejlépe. Napadlo mě, že bych koupil několik hezkých krabic a do nich do takovété hezké "podestýlky"vložil lahev vína a menší množství alespoň třech sýrů.
Kombinaci vína a sýra mám velice rád a domnívám se, že i potencionální obdarovaní by mohli být spokojeni. Problém je v tom, že i přesto, že to mám rád, nejsem žádný odborník ani na vína ani na sýry.
Dokázal by mi někdo prosím poradit konkrétní víno a pár sýrů v nějaké cenové dostupnosti? Napadlo mě zda nepoužít tyto upravené sýry. Dal bych je ale pravděpodobně do nějaké jiné nádoby.
No já nevím.
Když se něco dává, je třeba hledět na dobrou kvalitu. Víno asi neporadím, nejsem v něm znalec, ale ty Vaše sýry bych nedoporučovala. Hodně lidí nejí kozí sýry. Kdybych ho dostala já, poletí až ke Sněžce. Navíc mi ta cena připadá za ty 3 sýry hodně vysoká. A gramáž zase velmi nízká. Peněz nazbyt nemáte a když toto chcete dát každému a k tomu víno, bude to hodně drahé.
Za sebe - mám ráda sýry s plísní, ať už s modrou, nebo s bílou plísní na povrchu. Nechá se koupit balený Brie, viděla jsem i pěkné sýry President v kulatých krabičkách. Jsou to také zrající sýry. Líbil by se mi P. Le Crémiot, 200 g, oválná krabička akční cena teď v Tescu 55 Kč. Nebo kulatý P. Camembert ĹAromatique 250 g, akce teď v Tescu za 70 Kč. A špatné sýry to rozhodně nejsou. Jaga.
Dala bych třeba tyto 2 posledně uvedené sýry a k tomu balenou čabajku. Ať je taky něco od masa.