U Alzy koupený vysavac jsem reklamovali kvůli asi po roce provozu výrazně velké hlucnosti při vysávání koberců.Na hladkých plochách je vše v pořádku. Poprvé neuznáno(běžný hluk!),na místě předvedeno před personálem Alzy na koberci(hluk),vráceno k druhé reklamaci.Podruhe zpráva opraveno,opět zkouška na místě(hluk na koberci!),vraceno ke treti reklamaci.Co delat,když opět nic neopraví?
Otazne je, ci ten hluk presahuje cislo, ake je v navode k vyrobku. Ak vysavac vysava = funguje, ista hladina hladina hluku sa da ocakavat uz z principu fungovania.
Po roku je jedina cesta, nechat to odmerat sudnym znalcom a reklamovat s prilozenim jeho posudku vratane merania. Tak vam vznikne narok aj na uhradu poplatku pre znalca.
Při 3 úspěšně reklamaci máš nárok na vrácení peněz při nejhorším napiš email na ČOI pozor Alza se bude zuby nehty bránit aby ti nic nemuseli vrátit jelikož by se zboží muselo prodat při Black friday jako nové jen použité samozřejmě sleva by byla pár stovek...
kami123
I když to prodají s výraznou slevou, stále na tom vydělají.
Je to asi hloupá otázka, ale prepinate na koberec tu páčku, která nastavuje na hubici lino/koberec? Na koberci je vysavač obecně hlučnější, hlavně na nejvyšší výkon.
hrosajz
Není to hloupá otázka-jedna se o tyčový vysavač Rowenta,hubice má rotacni kartáč bez moznosti nastaveni
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.