Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Hlídání tepu ve spánku

Od: kami123 odpovědí: 45 změna:

Hledám mašinku, která by uměla průběžně měřit tep na zápěstí a při poklesu jeho amplitudy, způsobeným přiškrcením tepny, by vyhlásila alarm.

Nic takového jsem nenašel.

Teoreticky by to mohl nepřímo zaregistrovat nějaký oxymetr, ale v popisech většinou není napsáno, zda to umí.

Ideálně něco jako Mi Band.

Možná by to mohly umět hodinky Garmin Fénix 6 pro (nebo tak nějak), ale vzhledem k nejisté funkčnosti je to celkem drahá zkouška.

Něco, co vypadá použitelně jsem zahlídl u Omko.

Uvažuju i o vytvoření vlastního přístroje z Arduina, ale nechce se mi bastlit ze senzoru nějaký náramek..

45 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

runner*
hodnocení

11x
Nejsem lékař ale opravdu priskrcenim tepny dojde ke snížení frekvence tepu? A je vůbec možné nechtěně ve spánku tepnu přiškrtit?
kami123
hodnocení

Píšu, že jde o amplitudu, ne o frekvenci.

runner*

Ano píšete, že chcete měřit amplitudu srdečního tepu ze zápěsí přístrojem podobným sporttesteru. To chcete měřit EKG? Nějak mi uniká jak ze srdečního tepu (frekvence) odvodit amplitudu čeho?

kami123
hodnocení

researchgate.net/...

- toto je výstup ze senzorů, které ty hodinky používají, není to ekg, je to optické měření, hodně chytrých hodinek to umí i zobrazit.

kami123
hodnocení

Tep a tepová frekvence jsou různé věci.

cs.wikipedia.org/...

runner*
Ještě se zeptám. Vy víte co máte naměřit v případě problému? Hodláte hlídat významnější pokles tlaku. Jak se chová TK v případě menší/větší trombózy? Možná ty znalosti máte..
Nedodalo by Vám více klidu pořešit s doktorem prevenci? Pokud máte po nějakém úraze, tak léky na ředění, kontrolovat srážlivost.

hodnocení

7x
Zbytečné.
Jestli potřebujete změřit spánkové údaje, nechte se vyšetřit ve spánkové laboratoři. Změří mnoho údajů a přesněji než na hodinkách.
kami123
hodnocení

Nepotřebuji spánkovou laboratoř, potřebuji to, co jsem napsal v dotazu.

111®
hodnocení

2x