Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Čez počet záloh v roce

Od: frantak odpovědí: 5 změna:

Dneska mi bylo řečeno infolinkou od ČEZU,že nestihají svým zákazníkům kvůli návalu ze zkrachovalých společností doručit včas roční vyúčtování a tudiž pro některé zákazníky to bude znamenat, že ti, kteří dostavájí vyúčtování v listopadu a vypadne jim ze SIPA záloha, tak nestandardně kvůli zpoždění se nestačí do SIPA nastavit běžná další záloha prosincovová, která tam už má správně být.Mluvil jsem se dvěma operátory jeden mi řekl možná a druhý že to nestihnou včas jen u někoho.Zajímalo by mne, jestli už Vám přišlo vyúčtování od ČEZU za elektřinu a nastavení zálohy na prosinec, jestli už tam máte?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Stálý zákazník, zatím nepřišlo nic, žádné nové zálohy.kontroluji to na on-line ČEZ.
id
Taktéž, v sipu zrušena i stará záloha, nová žádná.

Potvrzuji stejnou situaci, na cezonline.cz vidím záloha 0,-Kč. Nechápu, když nestíhají, proč mně jako starému zákazníkovi nenechali aspoň původní zálohu?

klaban
Též jsem to řešil,jakékoliv nastavení záloh do SIPA je nyní z důvodů probíhajícího vyúčtování blokováno.Zkoušel jsem infolinlu,kontaktní centrum a ani tam jsem neuspěl.Navalilo se jim nyní moc nových lidí,tak nestihají a jsou přetížení.

 

jenda22
hodnocení

0x

To je nějaká vyhýbavá odpověď. Na jejich území tak jako tak dělali vyúčtování pro obchodníky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]