Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se zbavit neodbytného člověka?

Od: juliana odpovědí: 12 změna:
Zhruba před půl rokem mne kontaktovala jedna žena na doučování její dcery. Jsem studentka. Studuji poslední ročník Bc. na vysoké škole, mám brigádu na kterou pravidelně chodím, ale chtěla jsem ještě nějaké peníze navíc, tak jsem si podala inzerát na doučování. Paní je hodná, vím, že nic nemyslí ve zlém, ale je vlezlá, neodbytná a strašně zmatená. Respektuji každého, ale u ní to už nezvládám. Postupem času se z doucovani stalo dělání úkolu za její dceru do školy, ale takovým způsobem, ze mi zavolá, ze to potřebuje do druhého dne, a já misto toho, abych delala školu svoji, kterou už tak nestíhám, dělám úkoly její dcery. Vím, ze jsem si to žák nastavila sama, tak bych si nemela stěžovat. Občas mi vykládá i jak to u nich doma funguje, přijde mi, že mne absolutně vysává. Asi mesic po tom, co jsem s touhle paní v kontaktu se mi projevily známky úzkosti a deprese. Nikdy jsem to tak neměla. Naposledy asi ve 14 letech, kdy jsem se bavila s holkou, která mne nutila do věci, které jsem nechtěla a byla na mne zlá a přestalo to, jakmile jsem s ní přerušila kontakt. Paní jsem několikrát naznačila, ba i řekla, ze už na ni nemám čas, ale ona je odbytná. Dělá že to neslyší, řekne mi, ze dvě hodinky si určitě najdu. Jenže já se starám taky o domácnost, musím vařit, chodit do práce, občas i odpočívat a hlavně dělat vlastní školu, která je pro mne momentálně nejvíce důležitá, abych udělala statnice. Nevím jak se ji zbavit. Vím, že si mne najde. Pokud změním číslo a e-mail, tak stejně vím, že mne bude opět kontaktovat. Jak se jí prosím zbavit? Jsem z ní opravdu na hlavu, bojim se, abych kvůli ní nemela nějaké psychické problémy.
Děkuju za odpovědi a mějte krásný večer! :)

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

13x

Pravdivě a nekompromisně se jí zbavit. Prostě jí říct, že s doučováním dcery končíte. Žádné vylhávání.

Bude z vás vysávat energii jako upír.