Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kam vložit peníze z dědictví

Od: jur odpovědí: 30 změna:

Jsem v tom úplný laik. Z dědictví dostanu asi čtvrt milionu a nechci ho dávat na rodinný účet, protože s mužem máme rozbroje. Kam peníze bezpečně uložit, aby aspoň trošku se zhodnocovaly? Děkuji za vaši radu!

30 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mate59
hodnocení

3x

Doma si je nenechávajte.Od soboty vám dá Moneta na spořícím účtu 2,5%,peníze přístupné stále a bez poplatků a podmínek.Založíte si to po netu.

hodnocení

3x

Vyberte si banku bez poplatků a se spořícím účtem.

hodnocení

3x
Zeptejte se vašeho finančního poradce. Je hodně možností. Já mám třebas na 5 let dluhopisy s výnosem 9% - jednou ročně mi to přijde na účet. Jsou i jiné možnosti s výnosem kolem 4% a likviditou do 10 dnů.
maiiai

Řekla, že 250tisíc, ne 250milionů. Když půjde za poradcem, půlku nechá za ty jeho služby.

donpapa

Držím palce, ať se vám jistina vrátí. S ohledem na slíbený výnos, to však moc pravděpodobné není. Do minulého měsíce jsme bance platili úrok z úvěru 1,33 % p.a. Teď to zvýšili na 2,43%. To musí být "super" firma, když SLÍBÍ 9% p.a. Pravda, slibem nezarmoutíš.

dylin
Další jouda naletěl na pyramidu s 9% :D tak ještě příští rok vam přijde výnos, aby se neřeklo a za dva roky už asi budete bojovat o jistinu přes soud :D

Vzhledem k tomu, že vím do jaké firmy investuju, tak bych to nepavažoval za tak rizikové.

@arne1: zamyslel jste se nad tím, proč je firma ochotna platit 9% když by v bance mohla dostat úvěr za podstatně lepších podmínek? Že by jí žádná banka nechtěla půjčit?

Korporátní dluhopisy jsou vždy rizikové a ne vždy je možné dohledat majitele a jeho minulost. Indexové fondy jsou proti tomu bez rizika s mnohem vyšší ziskovostí.

hodnocení

3x