Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak je to s karanténou a očkováním

Od: ti odpovědí: 7 změna:
Zdravím. Chci se poptat, jsem očkovaná mám 14 dní po očkování už dávno. Studuju školu, jsem na intru, bohužel dnes se ukázalo že má spolubydlící je pozitivní * zatím jen antigen ale má mírný příznaky* tím chci říct strávila jsem s ní jednu noc v místnosti. Ovšem před 4 dny měla pcr negativní. Intr mě posílal domu do karantény. Ovšem hygiena mě nechala zůstat, že do karantény nemusím, protože jsem očkovaná * dnes i negativní antigen*. Pokud by dotyčnemu vyšel pozitivní pcr jdu do karantény i přes to že mám očkování? Přijde mi jako hloupost abych já šla do karantény a ostatní ze školy ne, když ani byli také v kontaktu a většina ani očkovaná není nepopírám to, že i očkování to můžou chytit

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
Kolega dostal esemesku o blízkém kontaktu s pozitivním a hned u toho psali že plně očkovaných se karanténa netýká. Kde je nějaká logika, to se mě neptejte. Všude píšou, že očkováný může vir přenášet a šířit ale do karantény nemusí.
jenda22
Proto je rozsiren tak vir. Idioti vymysleli takove narizeni a hledaji, kdo zpusobil vyskyt viru. Flegr a jini magori strasi co to jde ale dusledne vyhledavani ohniska nikoho nezajima. Viz neizolace ockovanych. Ani se nehodnoti nemocnost, pouze vyskyt viru. Odhadem bude tento stav radu let bezezmeny. Tedy pokud nenajdou lek, ktery EU ani nechce. Jen ockovat co 6 mesicu. To je zamer za obrovske castky. Leky za par supu je nezajimaji. Viz clanek o odmitnuti leku proti Covid.
liska5

Na viry se vyrábějí těžko léky, když viry vlezou do buněk a navíc mutují. Jinak očkovaný po kontaktu s covidem, by měl být izolován Tady jde asi jen o snahu donutit lidi k očkování, než o logiku.

eman
hodnocení

0x