Nejste přihlášen/a.
To je takový rekord o ničem... Tak když tam jde o počasí, zelené na semaforu a nachystané silné nabíječky... Tak to pak může zkoušet na zkušebních válcích a vyjde to na stejno... Je to tak pro ty posedlé elektromobilitou, ale běžné lidi to nějak neoslovuje...
"nachystané silné nabíječky..." - ty silný nabíječky tam nachystala vládní politika BRD, a ne pro nějakou rekordní jízdu Tesly, ale pro svoje obyvatele, tohle ovšem v Čechystánu nehrozí, tady budeme naopak eště řadu let střídavě blábolit, že elektromobilita je nesmysl už jen kvůli neexistující infrastruktuře, a střídavě brečet, jak nás ta zlá EU (mimochodem brexitářská GB kupodivu má pokud vím v elektromobilitě eště ambicióznější cíle) chce zruinovat tlakem na vybudování infrastruktury pro elektromobilitu...
Tak to teda fakt netuším.
(Mimochodem - kdybyste nebyl už 4 roky registrovaný člen, považoval bych tuhle otázku za pokus o špatně skrytou reklamu )
Máte divné počty nebo máte již druhou registraci -přes deset let by pak byla psána délka registrace víc jak 3650 dnů ,ale máte psanou registraci 1462dnů.Takže a) kecáte a nepamatujete si
b) máte druhou registraci
Ano Štíre, snažíte se hezky.
Jen bych si dovolil podotknout, že již v prvním ročníku 24h LeMans vítězný vůz (Chenard & Walcker Type U 15CV Sport) ujel 2209km.
V roce 1929 pak vítězný vůz (Bentley Speed Six) ujel 2843km.Ovšem uznávám, že nevím jaké bylo počasí a bylo to před více než 92lety.
Nicméně to co ujede za 24h ta Tesla na baterky, by s velkou pravděpodobností zládla i Škoda 125, ať zůstaneme doma..Ale snažíte se hezky, to zase jo..
P.S.: Velmi pozoruhodným údajem je doba, kterou "rekordní" Tesla strávila nabíjením - je to více než 5h(!). Když se nad tím tak zamýšlím, možná by měl proti Tesle ve 24h závodě slušné šance i lehce vytuněný Trabant.
já bych si dovolil podotknout, že srovnávat jízdu na okruhu s normální (byť předem pečlivě vykalkulovanou) jízdou v běžnym provozu je jaksi mimo; samozřejmě i tahle jízda se od běžnýho užívání vymyká, ale je prostě pěknou ilustrací, co všechno běžnej model v naprosto běžnym provozu dokáže; pointa neni v tom, aby se elektromobil srovnával se spalovacíma motorama co do max. dýlky dojezdu (k čemu by takový srovnávání mělo bejt? - i kdyby spalovací auto ujelo 6 tisíc km za 24 hodin (což by v normálnim provozu nemohlo), tak je to běžnýmu uživateli k čemu?), pointa je v tom, že elektromobil v tom běžnym provozu může uject za 24 hodit skoro 3 tisíce km..., neboli, že představy o zoufale omezujícím dojezdu elektromobilů sou (v normálnim státě, schopnym vybudovat adekvátní infrastrukturu) poněkud nablblý
Haf,
Já proti elektromobilům nic nemám a vidím v nich budoucnost.
U pořadatelů ještě chápu, že jde o nějaké hoby. Lidi dnes dělají větší hovadiny.
Nablblí mi připadnou ale ti co jim na jejich žebrání přispívají.
A pokud si myslíš, že toto nějakého odpůrce přiměje změnit názor, tak jsi celkem bláhový.
Jsem si vzpomněl - za pradávných časů se krom jiného jezdily i eko-rallye (eko - jako ekonomie ne ekologie). A nejlepší škodovky 120 měly spotřebu pod 3 l/100 km při průměru nad 60 km/h na běžných silnicích v běžném provozu ..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.