Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Špatně provedena práce a reklamace stavby

Od: zelenac* odpovědí: 4 změna:

Zedník udělal práci za kterou jsem mu zaplatil (dlažbu před domem). a mě ani Městskému uřadu se provedení nelíbí (jsem v hystorickém centru) a musí to být provedeno docela slušně což nebylo. Źádal jsem ho resp. reklamoval aby to opravil což do termínu který určil M.úřad neučinil, tak jsem musel rychle sehnat odborníky kteří to dali do pořádku ale pochopitelně za další peníze. Chci je vymáhat na původním zhotoviteli za to , co jsem zaplatil firmě za opravu špatně provedené práce. Jak postupovat co nejrychleji aby mi neuletěl nějaký termín? Ne co si myslíte ale co je fakt! Prosím o konkrétní postup co dělat. Nař odstoupení od smlouvy atd. atd. a pokud ano nějaký vzor? díky

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

pepane*
hodnocení

2x

*bezim*Jít za právníkem.Ten Vám to řekne jasně a měl by poradit i dobře.Taky záleží co jste měl napsáno ve smlouvě.

hodnocení

0x

Bohužel na správný postup je třeba vidět smlouvy, zápisy, reklamační protokol a podobně. Proto považuji radu nade mno za dobrou. jděte za právníkem.

lidka*
hodnocení

0x

Zeptám se možná hloupě, ale byly to provedené práce skutečně na vašem pozemku? Chodníky bývají většinou v majetku města. Ale možná, že to bylo jenom uvedení do původního stavu po stavebních úpravách nebo přípojce. Hlavně si sežeňte veškeré podklady. Předpokládám, že jste si udělal fotodokumentaci, než jste přistoupil k opravě "zfušované dlažby". Důležité bude samozřejmě vyjádření úřadu. Souhlasím s kolegou, že beze všech podkladů vám nemůže nikdo konkrétně poradit - pouze po prostudování všech pokladů. Neváhejte a oslovte právníka - nejlépe se specializací na stavební záležitostí. *klik*

hledampravnika.cz/...

zelenac*
hodnocení

děkuji ale už prosím neodpovídejte.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: