Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Je nezákonné fotit cizí domy?

Od: adama odpovědí: 8 změna:
Zdravím, úplně ve zkratce, studuji stavební školu, zaměřenou na obnovu staveb. Máme ve škole za úkol vyfotit nějakou poničenou fasádu domu, navrhnout její opravu a následně prezentovat ve škole. Je to čistě studijní záměr.
Každopádně dnes, když jsem fotil. Jednu stavbu - jeden obrázek celé fasády a následně několik detailů poškození - na mě vyběhla dáma, že ať to okamžitě smažu, že jinak to bude řešit a tak (nenarušoval jsem ničí soukromí, do oken nebylo vidět, bylo to ve středu města). Jak to bylo dál už je jedno, každopádně, je focení fasád domu opravdu nezákonné?
Chápu, že je přinejmenším divné, když někdo bude fotit Váš dům, každopádně nemyslím, že by na tom bylo cokoliv zle. Děkuji za odpověď.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

11x

Nic takového nezákonné není. Dáma které nikdo neubližoval se prostě vyřvala, vy jste odešel, pokud vám ještě nějaké fotky chyběly, tak jste si je za 10 minut přišel dofotit, tak co se děje? Přece vůbec nic! Tak co se zbytečně stresujete?

hodnocení

5x

Není to nezákonné. Vidět z ulice to může taky každý a nezakáže se koukat. Paní je divná. Neřešte to.

kami123
hodnocení

3x

Ta její fasádá asi musí být mimo zákony, i ty přírodní.

Zaměř se prostě na jiný objekt. Je jich dost.

Osobně, když by to bylo v mém případě a chovala by se neadekvátně, tak bych začal fotit i jí.

liska5
hodnocení

0x

Mne zas tisíckrát nafotilo sousedovic kukátko ve dveřích. Mají to kvůli zlodějům, ale zároveň mají přehled o mých příchodech a odchodech i o každém, kdo mne navštíví. Nehrotím to, ale je to blbej pocit to cvakání a blikání.

Tohle mi připadá na hraně, to Vaše nikoliv. Měl jste se ohradit, že se chystáte řešit novou fasádu. A nelhal byste..Kde a jak, to jí musí být jedno.

id