Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
chtěl bych se poradit o jedné věci. Z dědictví se mi dostal pozemek o rozloze 6000m2 ve městě o 3000 obyvatel kousek od Prahy. Pozemek je hned u baráku - v centru. V územním plánu veden pro bydlení.
Jelikož jsem naprostý amatér tak by mě zajímala jedna věc, čisté orientačně. Pokud bych pozemek rozdělil na 5 části + příjezdova komunikace a následně bych těch pět parcel po 1000m2 zasitoval, jaké myslíte ze by na to byly náklady? Bavme se pouze o těch pripojkach, vedení. Měl bych v plánu to následně rozpoznat jako stavební parcely, které se cenově v této lokalitě pohybují kolem 2500,-/m2.
Predem díky za odpověď.
chtěl bych se poradit o jedné věci. Z dědictví se mi dostal pozemek o rozloze 6000m2 ve městě o 3000 obyvatel kousek od Prahy. Pozemek je hned u baráku - v centru. V územním plánu veden pro bydlení.
Jelikož jsem naprostý amatér tak by mě zajímala jedna věc, čisté orientačně. Pokud bych pozemek rozdělil na 5 části + příjezdova komunikace a následně bych těch pět parcel po 1000m2 zasitoval, jaké myslíte ze by na to byly náklady? Bavme se pouze o těch pripojkach, vedení. Měl bych v plánu to následně rozpoznat jako stavební parcely, které se cenově v této lokalitě pohybují kolem 2500,-/m2.
Predem díky za odpověď.
4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení
mnd®
1x
Čistě orientačně v dnešní době by to zasíťování a přípojky a vedení sítí příjezdová cesta přijde na přes dva -tři-čtyři pět ... milionů.Jako ,,soukromník,, na to nemáte.Raději ten pozemek prodejte za sto mil a máte klid.
0x
Vy nepotřebujete udělat přípojky, ale sítě ZTV. A k odhadu ceny by byla potřeba alespoň situace a podmínky jednotlivých správců sítí s jejich zakreslením.
doplněno 11.10.21 07:34: P.S.: Pokud si vzpomínám na čísla, tak u posledního ZTV co jsem zatím dělal, vycházelo zasíťování na cca 800tis na jednu parcelu.
hkbvc
0x