Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zasíťováni pozemku a následný rozprodej

Od: ukrl odpovědí: 4 změna:
Zdravím,
chtěl bych se poradit o jedné věci. Z dědictví se mi dostal pozemek o rozloze 6000m2 ve městě o 3000 obyvatel kousek od Prahy. Pozemek je hned u baráku - v centru. V územním plánu veden pro bydlení.
Jelikož jsem naprostý amatér tak by mě zajímala jedna věc, čisté orientačně. Pokud bych pozemek rozdělil na 5 části + příjezdova komunikace a následně bych těch pět parcel po 1000m2 zasitoval, jaké myslíte ze by na to byly náklady? Bavme se pouze o těch pripojkach, vedení. Měl bych v plánu to následně rozpoznat jako stavební parcely, které se cenově v této lokalitě pohybují kolem 2500,-/m2.
Predem díky za odpověď.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

mnd®
hodnocení

1x

Čistě orientačně v dnešní době by to zasíťování a přípojky a vedení sítí příjezdová cesta přijde na přes dva -tři-čtyři pět ... milionů.Jako ,,soukromník,, na to nemáte.Raději ten pozemek prodejte za sto mil a máte klid.

hodnocení

0x
Těžko byť jen dohadovat.
Vy nepotřebujete udělat přípojky, ale sítě ZTV. A k odhadu ceny by byla potřeba alespoň situace a podmínky jednotlivých správců sítí s jejich zakreslením.
doplněno 11.10.21 07:34: P.S.: Pokud si vzpomínám na čísla, tak u posledního ZTV co jsem zatím dělal, vycházelo zasíťování na cca 800tis na jednu parcelu.

hkbvc
hodnocení

0x
Taky se podívejte, jaká jsou pravidla pro výstavbu v té vsi. Abyste pak nezjistil, že 1000 m2 na výstavbu domu z nějakého důvodu nebude stačit. Může být daná min velikost pozemku, vzdálenost od hranic, typ domu...
krtek6

1000m2 na barák je až až...já když vidím někdy ty nudle co se prodávají...tak se dívím, že to někdo kupuje...pozemek 10m širokej a 20m dlouhej...jen, aby se ušetřilo za příjezdovku

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: