Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, co všechno by měl obsahovat správně vytvořený životopis a jakou by měl mít strukturu. Lámu si totiž hlavu nad tím, co tam vlastně napsat, když brigády se tam nepíší, pokud to nijak nesouvisí s prací o kterou se ucházíme, základní škola - to jsem sice nanašla, zda se tam píše nebo ne, ale jelikož ji musíme mít všichni, kdo se ucházíme o nějakou práci, takmi to přijde zbytečné... Tím pádem jediné, co tam můžu napsat je: střední škola a vysoká, kterou aktuálně studuji... Přijde mi tak, že tam nemám co napsat a tím pádem, že nemám, čím "zaujmout". Četla jsem, že se tam můžou psát i koníčky, pokud to s prací nějak souvisí, ale nejsem si tím jistá.
Pak by mě zajímalo, jak ten životopis vlastně vytvořit, aby vypadal už na první pohled dobře. Na internetu je spoustu vzorů, ale buď je to v cizím jazyce nebo se "tváří" že jsou zdarma, ale nejsou... Potřebovala bych si ten životopis vytvořit během dvou dnů a jelikož bude víkend, tak ani kdybych chtěla, aby mi ho někdo vytvořil za peníze, tak za takhle krátkou dobu - obzvlášť přes víkend to nepůjde.
Lámete si hlavu zbytečně. Jestli nemáte bohatou pracovní historii, nic nad tím nenašpekulujete. Použijte některý ze vzorových životopisů. Naposledy jsem psala životopis, když jsme jako vedoucí státní zaměstnanci museli znovu projít výběrovým řízením na naše místa, která někteří z nás zastávali mnoho let. Bylo to v souvislosti se zákonem o státní službě z roku 2014. Ten by Vám tedy jako vzor neposloužil.
Základ jsou osobní a kontaktní údaje. Klidně tam tu ZŠ napište, aspoň zaplníte řádek. VŠ uveďte taky, např. 2019 - dosud, uveďte obor. Zmiňte se i o těch brigádách a koníčcích, které se vztahují k náplni práce, na niž se hlásíte. Nebojte se, nemáte co pokazit.