Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Opakovaná narkóza

Od: hehjsjsje odpovědí: 6 změna:
Dobrý den,
prodělal jsem 7 plných narkóz v dětství (2-15 let). Myslíte, že mě to nějak teď ovlivnilo?(19 let).Myslíte, že to postihuje inteligenci?
Děkuji

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

tabletka*
hodnocení

5x

Pracovávala jsem před změnou profese jako anesteziologická sestra a mám i vystudovanou tuto specializaci. Nejsem lékař, ale přesto o tom leccos vím, co ale nevím je, že by se něco takového někomu stalo. Neexistuje pro to důvod, jedině kdyby došlo během anestezie k hypoxii mozku, to je ale extrémně nepravděpodobné, protože nikdy v životě nejste více zajištěn, neustále sledován a nepodléháte přísným postupům, jak zajistit dostatečnou saturaci kyslíkem a správný oběh než právě při celkové anestezii. Uvědomte si, že třeba (příklad) po rozsáhlých léčených popáleninách máte za sebou desítky celkových anestezií a výsledek není člověk s poškozenou inteligencí, ani výjimečně, natož pravidelně. Nevymýšlejte si bejkárny :)

hodnocení

1x

Narkoza v dětsví je "lepší" než narkóza v dospělosti. Dětský mozek se lépe obnovuje. Dospělý hůře.

riva
hodnocení

1x

To, že člověk ve věku 2-15 let potřebuje 7 narkóz vypovídá o tom, že se jedná o člověka, který se vymyká průměru.

minsk
hodnocení

0x

Každá narkóza může být s nějakými následky.

Poškození mozku u dětí je ale ojedinělé.

Stejně tak i úmrtí. Takže jste na tom docela ještě dobře.

Moje kolegyně v zaměstnání po narkoze neslyšela na jedno ucho. to se ji ale během pár let spravilo.

kami123
hodnocení

0x

Myslím, že ten kdo si párkrát potáhl z pytlíku z Kanagomem, tak je na tom hůře.

Vadí něčemu, když se člověk za život 10x ožral? Ano vadí. Přesto tu jsou jedinci, co jsou na šrot den co den.

hodnocení

0x

To poškození moc velké nebude, když jste sem dokázal napsat dotaz. Jinak na netu jsou různé testy inteligence, můžete si nějaký vypracovat, at vidíte, jak na tom jste.