Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
stačí mít účetní software pokud budu mít s.r.o., nebo budu muset mít externí účetní? V účetnictví vůbec neorientuji.
Děkuji.
Drzel bych se sveho byznysu a ucetnictvi bych sveril ucetnimu, pripadne danovemu poradci. Co usetrite za ucetniho, to prodelate na svych chybach, pripadnych pokutach od ruznych uradu. A tech povinnosti pro sro je dost. Kazdy at dela cemu rozumi.
Je více možností:
a) budete mít své účetní SW a zaměstnáte účetní
b) budete mít své účetní SW a zaměstnáte externí účetní (na živnost)
c) nebudete mít své účetní SW a zadáte vedení účetnictví externí účetní, která tento účetní SW vlastní
d) nebudete mít své účetní SW a zadáte vedení účetnictví externí účetní firmě
Ono hlavně záleží, kolik budete mít faktur, jaký obrat a další věcí, souvisejících s účetnictvím. A zaměstnanci? Pak i mzdy...a věci, související s personálem... Pokud v s.r.o. bude padesát a více zaměstnanců, uživí se i mzdová účetní...ale vše je o obsahu...nevíme, co budete dělat, jak mnoho nakupovat, kolik zaměstnanců...atd
Tohle jsem taky řešil.
Řikal jsem si na co účetní, účetní program mám, tak to zvládnu.
He po několika měsících jsem byl v háji, překročený limit (stal jsem se plátcem DPH) no hafo věcí jsem nestíhal a bordel ve všem.
Tak jsem si pořídil účetní na dálku, jednou za měsíc jí pošlu export vydaných faktur, během měsíce průběžně posílám přijaté faktury.
A mám klid.
Je jen na Vás zda chcete podnikat a po večerech dělat daně nebo večer pracovat na zlepšení podniku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.