Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problém s dýchaním

Od: pája odpovědí: 12 změna:

Hezký den, mám probém s dýcháním. Stále mám potřebu se zhluboka nadechnout... ale ten nádech jakoby nejde dotáhnout dokonce...nejde to z plných plic... Podaří se mi to tak 1x za 3 nádechy.. Nevím jak lépe to popsat.. Je to velmi nepříjemné..často nádech přejde v zívání a postupem dne mě z toho začne bolet hlava nad spánky. Nemáte někdo stejný problém, nebo tušení oč jde?

Děkuji.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hanny*
hodnocení

0x
Hezký den, podobný problém jsem měla před pár lety - pár dní se mi blbě dejchalo - zjistili mi lehký alergický astma.
al bunda*
Může za tím být i nadváha.
Hezký den.
svetluska*
Souhlasím, měla jsem stejné příznaky a taky mi diagnostikovali astma.

mil®
hodnocení

0x
Chce to zajít k odborníkovi. Alergolog, plicař, a taky vyfotit plíce. Možné je i voda v plicích, to znamená srdeční problémy atd. Nejsem ani lékař ani odborník, ale takovýto problémy znám, bohužel.
Přeju hodně zdraví.

lomaks*
hodnocení

0x
Nemusí to být vůbec problém dýchacího ústrojí, ale srdce.

al bunda*
hodnocení

0x
Pravděpodobně jde o dušnost. Projdi si tyto odkazy.
Hezký den.
nic nepročítej, utíkej k doktorovi - když se ti špatně dýchá není na co čekat. to není jako když člověka bolí noha! :(
jouda*
není kam spěchat, žiju s tím deset let...

ja2*
hodnocení

0x
Mohou to být výše uvedené případy, ale také od páteře i hrudníku, rozhodně neodkládat návštěvu lékaře!

hodnocení

0x
Hm, ten popis je velmi povrchní... kdy dochází k okamžiku té dechvé nedostatečnosti? Konkrétně.
15.09.07 21:51
dechové

zuzana*
hodnocení

0x

Tak k těmhle problémům mě bylo řečeno, že je to typické (namůžeš dodechnout - a je to v klidu i při chůzi stejné)pro neurotické projevy...Při jakékoliv "chorobě" s plícemi či srdcem problémy narůstají při námaze. Čili pokud se ti to stává v klidu, pravděpodobně obvodní doktorka měla pravdu. A je fakt, že to po jisté době přešlo. Zu.