Nejste přihlášen/a.
Nemáte prosím někdo zkušenost? Podotýkám, že už jsem u lékařů byla.
Mám neustále křeče v levém stehnu a kolem kolena. Ve stehně jsou to klasické stahy a kolem kolena mám pocit jak když vám třeba cuká oko - několikrát za hodinu mi tam cuká. Na neuorologii mi dělali i emg a nervy mám v pořádku. Beru magnézko s B6, zkoušela jsem i B komplex, ale nic mi nepomáhá. Byla jsem na cevním, neuorologii, ortopedii. Vše ok, jen dr. na orto říkal, že to můžou být kořenové bolesti. Už mi z toho začíná lehce hrabat a nevím co dělat. Uvažovala jsem už i nad čínskou medicínou / akupunktura / .
Nesetkal se s tím někdo? Co vám pomohlo? Díky.
Pomohl mi lepší neurolog, bylo to (tedy v mém případě) cystou v kaudě, která tlačila na nějaké kořenové nervy. Neříkám, že to je universální diagnoza, ale ze zkušenosti - první neuroložka mně rok tvrdila, že holt nejsem nejmladší a psala mi léky na bolest, nic víc.
O té cystě už jsem taky někde slyšela. Zkusím se na toto poptat. Děkuji. Jak vám ji zjistili? Já byla ne rentgenu i utz zad.
Nemáte na mysli dermoidální cystu na kostrči nahoře mezi půlkami? To reaguji na Tabletku. Ta by sotva ty záškuby ve stehnech měla na svědomí.
Ne, to vskutku nemám, vím, co je dermoidální cysta. Byla to synoviální cysta uložená v páteřním kanále bederní páteře. Utlačovala pletence nervů v kaudě. I na internetu je o tom něco málo informací. Příznaky byly dost podobné jako akutní uskřinutí ploténky, ale neustupovaly, naopak se stupňovaly. A předem upozňuji, že na to žádné bylinky nefungují, to se prostě musí odoperovat. Ale nemusí to být případ tazatelky, nejsem neurolog, nemohu dělat diagnozy, Jen píšu své zkušenosti. Nyní zrovna mám akutně uskřinuté ploténky atd. a potíže, které mám se po prvních týdnech projevují podobně jako tazatelčiny. Vše je to o lékařích, schopných pořádné diagnostiky. Bohužel občas člověk narazí na neurologa nebo vůbec lékaře, který profesi provozuje spíš formálně a na pacienty kašle.