Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak vratit zbozi pres internet

Od: poplach* odpovědí: 7 změna:
Dobry den, zakoupil jsem spatne zbozi. Co mam nyni delat? Co mam poslat konkretne prodejci, staci email ze odstupuji od smlouvy viz vzor? Jednou jsem kupoval neco pres nemecky eshop, stacilo napsat email ze zbozi je poskozene prodejce oznamil prepravni sluzbe prijel kuryr a bylo. Jak to mam vratit ja? diky

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar libor007
Proč místo vypisování na poradně neoslovíte přímo prodejce? My neznáme konkrétní podmínky vašeho anonymního obchodu. Jeden telefonát nebo mail pro ty méně chápavé a balík už mohl být dávno na cestě zpět. Jinak vše bývá v obchodních podmínkách na webu prodejce...

 

hodnocení

1x

Koukněte na obchodní podmínky. Někde přijede kurýr, jinde jdete na poštu a vracíte na vlastní náklady. Je to individuální.

 

hodnocení

0x

Každý e-shop má svoje podmínky pro odstoupení od smlouvy uvedené na webu, musíte hledat tam. Posílání kurýrů k vám domů je spíš výjimečnost, většinou musíte na poštu nebo do zásilkovny.

 

poplach*
hodnocení

Uz to asi chapu. A kdyz budu balik posilat zpet, muzu poslat nekoho jinyho na postu nebo chteji obcanku odesilatele tudiz tam musim primo ja?
tabletka*

Děláte si legraci?

Občanku jen při vyzvednutí, při odesílání ne.

Vy jste nikdy neposílal balík? Hlavně jim ho neposílejte na dobírku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]