Dobry den, zakoupil jsem spatne zbozi. Co mam nyni delat? Co mam poslat konkretne prodejci, staci email ze odstupuji od smlouvy viz vzor? Jednou jsem kupoval neco pres nemecky eshop, stacilo napsat email ze zbozi je poskozene prodejce oznamil prepravni sluzbe prijel kuryr a bylo. Jak to mam vratit ja? diky
Proč místo vypisování na poradně neoslovíte přímo prodejce? My neznáme konkrétní podmínky vašeho anonymního obchodu. Jeden telefonát nebo mail pro ty méně chápavé a balík už mohl být dávno na cestě zpět. Jinak vše bývá v obchodních podmínkách na webu prodejce...
Každý e-shop má svoje podmínky pro odstoupení od smlouvy uvedené na webu, musíte hledat tam. Posílání kurýrů k vám domů je spíš výjimečnost, většinou musíte na poštu nebo do zásilkovny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.