Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, týden pracuji jako uklízečka a od druhého dne se mi začala na rukou a prstech loupat kůže. Používám bavlněné rukavice (byly už v práci po někom z pracovníků, ale vyprané) a na ně až latexové. Přesto tak za půl hodinky mám bavlněné rukavice skrz na skrz zmáčené/propocené. V předchozím zaměstnání jsem také uklízela, ale žádný problém nebyl, i když jsem měla několik hodin ruce v mokrých v rukavicích. Nevím, co si rychle počít. Jestli koupit alespoň 10 párů bavlněných rukavic a pořád je měnit? To je nejjednodušší způsob, ale nevím, co dělat v dlouhodobém horizontu. V práci nikoho nebude zajímat, že mám dermatologické problémy, hlavně ať je uklizeno. Doktora zatím navštěvovat nechci, jsem ve zkušebce.
Napadlo mě, jestli by to nemohlo být z toho, že mě před týdnem dost bolelo v krku - mám s krkem problémy pořád...(obvodní mi doporučila cucavé bonbony), teploty žádné, jen únava, pravidelně se v noci potím v oblasti hrudníku a krku (2x si měním trika) a v práci jsem po hodině splavená jako kůň...Myslela jsem, jestli jsem neprodělala nějakou virózu. Ale třeba to s tím vůbec nesouvisí Loupání kůže není zatím nijak velké, ale den ode dne se zvětšuje.
Poradíte, prosím? Děkuji.
Může to být působením všeho, co uvádíte. Noční pocení může souviset s přechodem. Neuvádíte věk ani chronická onemocnění. To na těch rukách může být plísňová záležitost z prvních rukavic, kterou podporuje nevhodná strava s obsahem cukru. Nejste diabetik? Na to pocení brát Mg / hořčík/, pít šalvějový čaj a jíst hodně sojových potravin / fytoestrogeny/ a dýňová semínka /Zn/. Ruce si máchejte v růžovém roztoku hypermanganu. Mažte mastí Imazol. Není tolik mastná, má spíš charakter tekutého pudru. Pokud máte problémy, pak stav v krku i na kůži zhoršuje psychika. Na ten krk jezte hodně česnek a kyselé zelí /C vit i úprava střev. mikroflory/