Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mravenceni po operaci patere

Od: doktornahoda odpovědí: 4 změna:
Dobrý deny bylo mi receno, ze muj uraz byl bez poskozeni michy. Presto mam od urazu nizsi citlivost kuze par cm u praveho stehna a takovej divnej pocit pod kolenem, proste v oblasti kuze kterej ridi nerv kterej byl u poskozeneho obratle, ale to se jenom moc pozoruju. Tak mam trosku poskozenou michu, nebo se jedna o nervy ktery se obnovi? A kdyz uz se ptam, souvisi nejak micha s motanim hlavy? Mam obcas zavrat, ale taky moc nesportuju kdyz jsem v DPN, diky za odpovedi.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

kami123
hodnocení

0x

Nervy jsou v jisté míře samoregenerační, ale trvá dlouho než se "zahojí".

Toto je i důvod proč se nedá na tvůj dotaz moc dobře odpovědět.

Pokud to necítíš jako mrtvé, tak tipuju, že to bude do roka a dříve ok.

.

Co se týče motání, tak tipuji, že nesouvisí. Tímto si ale nejsem fakt jistý.

tabletka*
hodnocení

0x

Nejsem lékař, natož neurolog, který vám odpoví, jistě k nějakému docházíte. Ale podle mé zkušenosti (mám totéž a info od mého lékaře) to nejspíš poškozená mícha není, právě nervy, vycházející z páteře mají takové příznaky, než se zahojí. Obnovit se do úplného pořádku nemusí, mně mravenčí noha od kotníku dolů trvale, protože bylo poškození větší a nebylo to hned operované, ale zpravidla se po nějaké době stav upraví.

hodnocení

0x
Zkuste užívat hořčík. Nejlepší je Magnosolv na recept.
Nebo alespoň pít minerálky Magnesia.
Zjistěte si hodnotu vitamínů D. Odběr z krve. Pomáhá při léčení. Měl by být v normě. Hodně lidí má nízkou hodnotu a neví o tom.

liska5
hodnocení

0x

Ano, hořčík. Ideálně ten Magnosolv. Pokud vám ho předepíše, obsah sáčku si rozdělte na dvě dávky. A na rehabilitaci chodíte? Tam by Vám měli vysvětlit souvislosti a doporučit cvičení, které je zásadní v rekonvalescenci s pohybovým aparátem.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: