Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nechuť k jídlu

Od: kris odpovědí: 11 změna:

Zdravím

Už mě štvalo že jsem tlustej, tak jsem nedávno (asi týden po začátku prázdnin) začal posilovat a hlavně běhat. Ale jídelníček zůstal stejný, jen s tím rozdílem, že jsem přestal pít slazené nápoje a začal se víc hydratovat(vodou) a samozřejmě se vyhýbám veškerým sladkostem. Jídlo obecně ovlivnit nemůžu (záleží co se uvaří doma). Jde o to že nemám vůbec chuť na jídlo, jím už jen jednou denně a většinou ani to nedojím(potají jak snídani, tak i oběd vyhazuju a nebo řeknu že jsem si ho už bral). Mám strach že hubnu moc rychle, nevím kolik jsem vážil předtím ale začínají mi padat tepláky, kalhoty, trička jsou jak plachty a mikiny který mi byli na těsno jsou strašně volné. Je to normální? Zpraví se ta chuť k jídlu časem? Nebo s tím mám jít k doktorovy?

Jinak je mi 20 let a studuji. A pro zvědavce. Důvod proč bydlím pořád u rodičů je, že je ten dům obrovský, je tam dost místa pro mě i pro přítelkyni a je to levnější jak být v pronájmu :D

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska5
hodnocení

4x

To se doporučovalo místo večeře vyběhnout, že pak ztratíte chuť k jídlu. Když se navíc napijete vody, tak zředíte trávicí šťávy. Je dobře, že hubnete, ale tohle je rychle! Za chvíli Vám nebudou padat jen kalhoty, ale i vlasy, kazit se zuby, příjde únava, neboť ubude krvinek, či krevního barviva, ...protože Vám budou chybět minerály a bílkoviny i vitamíny. Tělo se neustále obnovuje. Vyhladovět ho je chyba. Vynechte prázdné kalorie, potraviny průmyslově vyrobené,omezte cukr, mléko, mouku a veškeré přílohy, ale co udrží zdraví a kondici si ponechte! Rozmanitou zeleninu, saláty, ryby, krůti, králičí, ořechy a mandle, cereálie /pohanka, jáhly, kroupy, vločky/, luštěniny, ovoce, sušené švestky. Jezte 3x denně, pravidelně. ne moc, ale zdravě. Pijte víc dál, protože s hubnutím vyplavujete i nežádoucí látky z těla.

liska5