Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

První přihlášení do poštovní spořitelny

Od: magdon® odpovědí: 15 změna:
avatar magdon

Máte někdo čerstvé zkušenosti s prvním přihlášením do Poštovní spořitelny?

Řádek "Uživatelslké jméno" je mi jasný (11 místné číslo, uvedené na "dohodě o identitě"). Co ale napsat do políčka "Vstupní heslo"? Protože ještě žádné heslo neexistuje, zadal jsem podle nápovědy 9 místný kód, který mi přišel SMS na mobil. Předpokládal jsem, že je to onen požadovaný PIN. Jenže když se pokusím o přihlášení, je mi oznámeno, že to je špatně. Zkoušel jsem to 2x, potřetí už se splést nesmím.

Bohužel, dovolat se na jejich informační centrum je prakticky nemožné.

Prosím, nepište mi, že si mám najít jinou banku. Mám pádný důvod volit právě tuhle.


První přihlášení do poštovní spořitelny

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar ringo

Tak klikněte na změnu hesla a heslo si utvořte.

hodnocení

Nemůžu vytvořit (změnit) heslo, když nejsem přihlášený. Jde o první přihlášení do systému a k tomu by mělo sloužit zaváděcí heslo dodané bankou, jenže to nefunguje. Teprve po přihlášení můžu heslo libovolně měnit.

Nemůžu to zkoušet metodou pokus - omyl, protože mám jen 3 pokusy (pak se to celé zablokuje) a 2 už jsem vyčerpal.

Nemyslím si. Pokud zapomenete heslo, taky nebudete přihlášený a kliknete na změnu hesla.

 

hodnocení

0x
avatar aja1946
Je divné, že se nemůžete dovolat, me se to léta leta nestalo. Volate toto číslo? 4958009121
A ještě překvapilo to číslo, já ho nám 8mistne
hodnocení

Volám číslo 800300300, které mám uvedené na "příbalovém letáku". Já se tam sice dovolám, ale zůstanu viset někde v pořadí a po 10 minutách čekání už mi dochází trpělivost. Zkoušel jsem to zatím 3x (to už je půlhodina čekání).

Mimochodem - to Vaše číslo má jednu číslici navíc.

nov

Správné t.č.

Helpdesk
Telefon 495 800 121 Provozní hodiny volejte kdykoliv

 

tomas13
hodnocení

0x
Uživatelské jméno je, ale normální písmenkový. Sám jsem před měsícem zakládal poštovní spořitelnu a už si to moc nepamatuju... Zkoušel jsi se přihlásit na ČSOB identitu? Tam mi vzdycky šlo vše oživit.

 

riva
hodnocení

0x

My to vyřešili až přes hovor s ČSOB kdy nám následně poslali další kód se kterým jsme si vytvořili "bankovní identitu"na stránkách ČSOB, přes které se i do Poštovní Spořitelny přihlašujeme. Přes stránky identita.csob.cz/...

hodnocení

Bankovní identitu jsme vytvořili přímo na pobočce. Je na ní uvedené "identifikační číslo", které se má při prvním přihlašování použít jako "Uživatelské jméno". Úřednice mi ho dokonce zvýraznila. Bylo mi řečeno, že mi heslo pošlou přes SMS. Skutečně cosi přišlo, jenže to nefunguje. Bohužel už nemám odvahu to zkusit znova, pokud nemám 100% jistotu, že to dělám dobře.

No nic, ráno se tam pokusím znova dovolat, třeba tam nebudou mít takový nával.

@magdon poštovní spořitelnu má kvůli důchodu manželova maminka (83 let) a její platby obhospodařuji já. Pamatuji si, že první přihlášení bylo složitější. Nevím v čem přesně byl ten fígl, ale v tom 9místném kódu jsou jen čísla a malá písmena. Možná zadáváte velké O tam, kde má být nula.

riva

Klidně to zkuste znova a klidně je telefonem (i osobně) otravujte. První přihlášení byl horor a kdyby to bylo pro mě, tak už jim dám zbohem. Když si uvědomím, že to chtějí hlavně důchodci, tak pro ně to musí být na infarkt.

Riva důchodci jsou zvyklí chodit na poštu a vše řešit osobně. I bez sipa si život nedovedou představit a to je taky složitější volba na obsluhu. Pro ně jakákoliv změna k lepšímu neexistuje a zvyky se těžko mění. Vidím to u svoji mamky. Koupil jsem jí jednou dárkovou kartu do lidlu ať ví, jak jednoduché je platit kartou. Přesto dál chodí pro důchod na poštu.

 

xx*
14.07.21 20:20
hodnocení

0x


hodnocení

"přihlášení potvrdíte kódem"

Problém je v tom, že kód, který mi přišel SMS prostě nefunguje.Tohle video jsem samozřejmě našel taky. Podle něj je to náramně jednoduché. Má ale jednu drobnou vadu - přihlásit se podle něj nedá. Připravilo mě o jeden ze tří možných pokusů.

 

hodnocení

avatar magdon

*zdravi*A je to!

Jak prosté, pravil by klasik. Když jsem se po nekonečném čekání konečně dovolal na infolinku, ukázalo se, že chybu dělám hned na začátku. Klikal jsem totiž na první řádek v nabídce a měl jsem kliknout až na řádek druhý *zed*. Na to mě ovšem nikdo neupozornil a ani nikde v nápovědě o tom zmínka nebyla. Snažil jsem se tak přihlásit někam jinam, než jsem měl.

První přihlášení do poštovní spořitelny #2

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]