Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Obracím se na zkušené. Stalo se mi, že prodejce poslal neúplnou objednávku. Nabídl mi, abych chybějící zboží objednala a nezaplatila, a on že prý pak změní cenu v objednávce. Poslal mi links toho konkrétního kusu, jenomže já nevím, jak objednat bez zaplacení. Za celou dobu co u nich nakupuji, jsem to nepotřebovala. Takže já když kliknu na objednat, tak mi vedle samozřejmě vyskočí normální objednávka s kolonkou zaplatit. Nevíte někdo jak teda objednat a nezaplatit? Moc děkuji za radu.
Prostě objednat a nezaplatit, přesně jak prodejce píše. Jemu se objeví, že někdo něco objednal a nezaplatil. A pak změní cenu na nulu.
To se mu neobjeví. Pokud si jen prohlížím zboží, nahážu ho do košíku a pak odejdu, tak se nic nestane. Možná pár našich e shopů to má vychytaný, ale asiati ne.
Napsat do poznámky o jaký případ se jedná. Domluveno s prodejcem.
V potvrzovacím e-mailu by měla být odpověď a vynulováno.
Do jaké poznámky? To myslíte abych to napřed koupila, zaplatila a pak zrušila? To se mi zdá hodně krkolomné a navíc s výsledkem neurčitým. Když objednávku zruším, tak je přece zrušená a už do ní nikdo nebude a nemůže vstupovat a prodejce už vůbec ne. To už jsem udělala párkrát, že jsem zrušila z určitých důvodů objednávku. Mají na to vyhrazený určitý čas. buďto to musíte udělat hned, nebo nejpozději do té doby, dokud prodejce předmět neodešle. Ale nikdy tam nebyla možnost objednat a nezaplatit a čekat, až prodejce změní cenu.
No tak zatím se neozval nikdo, kdo by tohle znal. Ale nějaká taková možnost tam musí být, protože v prohlížeči kolonka "zboží čekající na zaplacení" je. Ještě mne napadlo, že bych asi musela ve svém internetovém bankovnictví vynulovat povolení k platbě, tím pádem by se to prodejci ukázalo jako objednávka, která čeká na zaplacení, a on by teda asi mohl změnit cenu. Jinou možnost nevidím a myslela jsem, že tady s tím má někdo zkušenosti, abych se s tím zbytečně neotravovala.
Moje zkušenost: obchodník vytvořil novou položku s cenou 1cent a poslal mě přes centrum zpráv link na tuto položku.
Ještě doporučím - obchodníkovi jsme napsal, že napřed musí prodloužit čas doručení neúplné zásilky a dokud neobdržím zboží,tak nepotvrdím tu již došlou a otevřu spor.
Ano, tohle se mi také už jednou stalo. Sám prodejce vytvořil novou objednávku, na kterou mi dal kontakt. Zaplatila jsem 90 centů a on mi poslal pouzdro na mobil, který byl z pravé krokodýlí kůže, v ceně 29 $ . bylo to pro mého kamaráda, a to první pouzdro které došlo, bylo sice kvalitou v pořádku, ale na jiný typ mobilu. Kamarád nemohl fotografovat, tam to bylo zakryté, jinak pouzdro pasovalo. Byli jsme tenkrát hodně překvapení seriózností prodejce. Kamarád by i přijal, že by prodejce jenom vrátil polovinu ceny a kamarád by to pouzdro prodal a znova bychom objednali. Takto měl to správné pouzdro úplně zadarmo. Jenomže tento prodejce se chová jinak. Ale napíšu mu to. Jedná se 3 chybějící náhradní hlavy k sonickému kartáčku na zuby, takže jde o pár korun, ale není to pro mne a kamarádka je aktuálně v Itálii u dcery, a vrátí se až za měsíc, tak to musím řešit sama.
Stalo se mi totéž a prodejce nabídl to stejné. Nevěděla jsem jak na to, takže jsem otevřela spor, popsala co a jak a nechala si vrátit část peněz. Tu chybějící věc jsem doobjednala.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.