V nedávné době jsem si potřeboval vyměnit vadnou sim kartu na prodejně O2.Sice to vyměnili za novou,ale hrozně mne přemlouvali ať přejdu na paušál a jsem to odmítl.V době mé dovolené mi psali sms že mi zavolají,jestli jsem si náhodou to ještě nerozmyslel.Následně druhý den volali a já neměl chuť se s nimi bavit.Potom mi přišla další sms,jelikož se mne nedovolili,že to ještě jiný den zopakují.Nechápu to, přijdu s jiným problémem a oni na mne tlačí kvůli paušálu který nechci. Podobnou praktiku už jsem zažil u nějaké energetické společnosti.Co dělat a jak se proti tomu úmornému obtěžování bránit?
Nic se nestalo. Různé nabídky chodí každému. Osobně vůbec nechápu tuhle chorobnou nedůtklivost. Je to jejich práce. Takový hovor jsem schopný v naprosté pohodě kdykoli vyřídit do dvaceti vteřin i s přáním hezkého dne. M.j. předplacenka je opravdu blbost.
Obtěžující hovor je třeba okamžitě típnout. Pokud se s nimi hádáte, berou to tak, že vás bude možné přesvěčit a zaznamenají si to do databáze. Totéž dělají i Svědkové kovidovi, pardon Jehovovi.
Inu, mluvit umíte...a červené tlačítko na telefonu také jistě máte.
Jinak si ale musíte vyhodnotit, zda Vám operátor nenabízí nějaký opravdu neodolatelný tarif, třeba byste si pomohl.
Pokud je vaše měsíční útrata 14,30Kč, pak jim to stačí říct..a už nezavolají.
Já mám volbu buď minutový tarif (což mne vyšlo na cca 280-320Kč za měsíc), nebo flat tarif za 320Kč měsíčně. Zvolil jsem flat a neřeším desetikorunu nahoru nebo dolu.., každý měsíc mi přijde faktura na stejnou částku a volám jak chci.
To víte, za každou ovečku mají prachy a jsou podle toho i hodnoceni. Já jsem na netu vybíral internetovou TV a vyplnil i přihlášku. Ale neodeslal a už mě 14 dní otravovali úplně stejně. Dobré je jim hned na začátku natvrdo říct že nemám zájem a pak už můžete dělat naschvály. Třeba říct moment, položit mobil a dál si dělat svoje, ono je to přestane bavit. Nebo si dát číslo do blokovaných. Zvykejte se. Bude to ještě horší.
Kdyby se náhodou pokazilo tlačítko na zavěšení, nechte je vykecat - poslouchat to už nemusíte. Jinak já mám zkušenost, že jsem přenášel číslo na předplacenou SIM u Vodafonu a borec si mě po odmítnutí nabídky super tarifu a ujištění, že chci opravdu oskartu několikrát přeměřil doslova od shora dolů pohledem, jako bych byl nějaký smradlavý bezdomovec co nakráčí na drzo do honosného hotelu. Jako blbec mě neurazí, ale tohle mě pěkně naštvalo.
Mám taky předplacenku a blbost to rozhodně není. Defakto když píšu nebo volám, tak přes apku mobilu přes wifi. Obyč sít téměř nevyužívám a když si dobiju mobil za 200kč, tak mi vydrží i přes půl roku vpohodě. Jakýkoliv paušál by pro mne byl tedy zbytečně ztrátový a další úvazek k tomu..díky, nechci.
A to právě tyhle společnosti chtějí..aby měly stálé měsíční platiče..proto i mě občas dojde nějaká smska na "výhodný paušál".
Jasně, kdybych byl baba a měla rodinu, děcka, tak se vyplatí mít nějaké neomezené volání..nebo podnikatel..nebo pan nepostradatelný..ale takhle fakt ne.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.