Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám dotaz na očkování proti Covid-19 u člověka, který má trombozu žíly (a celkově časté záněty žil) - je velké riziko očkování proti covid-19? Děkuji za odpověď.
Tohle je dotaz na Vašeho lékaře, neznáme Vás, Váš věk, nemoci, léky, jak jste fyzicky a psychicky vytížený... Měl byste sám začít s bojem proti zánětům změnou životního stylu, přechodem na středomořskou stravu, pitný a pohybový režim.. Nějaký čas to potrvá, ale funguje to.
Kupte si knížku ZÁNĚT skrytý zabiják Davida Freje.
Jinak některým pacientům dávají už týden před očkováním protisrážlivé lékya nějaký čas po... Proto mluvte s Vašim obv. lékařem. Jinak, než Vám v očkovacím centru píchnou vakcinu, tak se Vás vyptávají na zdravotní stav a vyplňují to do dotazníku. Kdyby měli pochybnosti, očkování odloží nebo konzultují s Vaším lékařem.
Su taki ludia, hovori sa im lekari, studuju 6 rokov, ti by sa v mohli vyznat. Ci si radsej date poradit od kadernicok a skladnikov na FB?
V ockovacom centre je lekar, oznamte mu svoje diagnozy a pripadne prineste dokumentaciu, este lepsie je konzultovat vopred u obvodneho lekara.
Většina lékařů píše léky na kterých má poliklinika nebo pojišťovna zisk. Lékař nepíše léky s drahými doplatky a minimem vedlejších účinků. Jen výjmečné případy.
Stejně tak lékař nemůže nakoupit vakcíny a pak je vyhazovat. Takže klidně si lajzne to riziko jen, aby očkoval a očkoval. Výrobci vakcín mají otevřená vrátka s vedlejšími účinky, takže v případě úmrtí to pro výrobce nebude likvidační.
Jste naivní, pokud věříte slepě jednomu lékaři a nekonzultujete problém s více lékaři a nebo nehledáte aktivně tuto problematiku v knihách, internetu a u lidí se stejným problémem.
Kolegyně z práce má taky problémy se žílama. Ptala se v lékárně a dali ji něco jako acylpirin. Bohužel si nepamatuju název, protože to pro mne bylo něco novýho. Zkuste se poptat.