Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Cestování v nejisté době

Od: julie* odpovědí: 9 změna:
Jsem studentka na praxi v jedné CK.,kde se zaškoluji u mamky,je to pro mne stáž a ráda získávám nové zkušenosti v oboru cestovního ruchu.Poslední dobou,jak se změnil cestovatelský semafor a některé prázdninové destinace se dostali do zeleného sektoru,cestování bez podmínek,stejně jako v období před pandemií,tak náhle poptávka po zájezdech k moři prudce stoupla.Taková pracovní vytíženost v cestovní kanceláři mne až udivila.Z jedné strany je dobře,že tržby nám rostou,ale z pohledu ochrany zdraví mne to děsí toto volné cestování do vybraných zemí kvůli neznámým mutacím viru a možné další podzimní vlny pandemie po návratu turistů ze zahraničí.Mám obavy,že na nové mutace nebude očkování stačit.Psychologicky se zamýšlím nad tím,když ještě nemáme úplně vyhráno,tak co vede lidi k tomu se chovat podobně jako když hladová zvěř je vypuštěná z klece.Snad půl republiky musí jet do zahraničí někam k moři a strach z rizika vůbec nemají.Je to fakt zvláštní situace?

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x
Sedět věčně doma na zadku není řešení. Stejně to sem přijde. Člověk tomu ale nemusí jít naproti tím, že poletí za nějakou šílenou exotikou. Jenže na to spousta lidí kašle, kdyby mohli letěli by i do Indie jen aby dokázali že jich se pandemie netýká. Unie mohla omezit cestování mimo EU a doufat že se sem horší mutace z venku nedostanou. V rámci Evropy by si určitě lidi dokázali svou relativně bezpečnou destinaci najít ale na to by musela být politická vůle. Místo toho se praktikuje politika kšeft je kšeft a nic není důležitější.
julie*
hodnocení

Mohlo by pomoci k cestování být očkovaný, nad čímž též ve svém mladším věku přemýšlím. Mělo by to chránit též proti některým mutacím viru.

hodnocení

1x