Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vyřešit chybějící údaje ocko.uzis

Od: urban odpovědí: 2 změna:

Při první dávce očkování mne zapomněli doplnit v očkovacím centru do centrálního systému data č.OP a číslo pasu a v těch okénkách je napsáno neuvedeno a ve jméně udělali chybu v překlepu písmene.Volal jsem na infolinku, kde mi opravu-doplnění údajů vyřešili zrušením a vymazáním první registrace sepsání mých kontaktních údajů znovu.Vytvořili mne novou registraci a z automatického rezervačního systému mne přišla tato odpověď.Jsme zjistili, že u tohoto čísla pojištěnce existuje záznam o již probíhajícím či ukončeném očkování na COVID-19. Doufám, že mi touto změnou nezrušili již dohodnutý termín 2.dávky očkování a doplněné správné údaje se v systému brzy změní na správné?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar arne1

Pro tebe je podstatné, že na očkovací kartičce kterou jsi dostal u první dávky máš uvedeno datum druhé dávky.

Případný problém řeš nejlépe osobně (telefony často nefungují) nebo mejlem v daném očkovacím centru, ta infolinka je v ničemu.

urban
hodnocení

Tam na to prvním očkovacím certifikátu, kde je též QR kód je v kolonce pod tím malý překlep v mém jméně místo Vladislav, tak tam píše Ladislav. Ten mi mohou změnit v očkovacím centru až půjdu na 2 dávku očkování nebo u moji obvodní lékařky by to mohlo jít též opravit? Na portále ocko.uzis mi to samotnému nejde, přestože tam je okénko editovat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]